تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد؛
انجمن صنف راننده گان شهرستان کهگیلویه با دعوت از رییس پلیس راهور،شهردار دهدشت و عضوی از شورای شهر دهدشت برای حل مشکلات رانندگان این پایانه مسافربری تشکیل جلسه فوری داد.
کد خبر: ۵۰۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 28 September 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،انجمن صنف رانندگان شهرستان کهگیلویه،معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای،مسئولین شرکت های مسافربری و پیمانکار ترمینال بهمراه تعدادی از رانندگان شرکت با دعوت از شهردار دهدشت و مدیریت راهنمایی و رانندگی و عضوی از شورای شهر صبح روز چهارشنبه ۹۶/۷/۵ در محل دفتر مدیریت ترمینال دهدشت تشکیل جلسه داد.
رییس انجمن صنف راننده گان شهرستان کهگیلویه عمده مشکلات ترمینال را در دو مورد خلاصه کرد؛
1_امنیت راننده گان
2_نظافت ترمینال
این مسول صنف اظهار داشت که رانندگان ما در تقابل با مسافربر های شخصی که جلوی ترمینال اقدام به حمل مسافر می کنند امنیت می خواهند و از اینکه این مسافربرهای شخصی فرصت طلب هستند و غیر منصفانه و نا عادلانه مسافر ترمینال را بدون متحمل هزینه ای سوار می کنند و به اصطلاح نون بری می کنند شکایت دارند و تقاضا دارند که مسولین برای جلوگیری از این کار خلاف قانون، برای آنها چاره ای بیاندیشند. 
 در مورد این معظل اساسی،رییس راهنمایی و رانندگی جهت نظارت و کنترل خیابان جلوی ترمینال برای ممانعت از حمل مسافر توسط مسافربر های شخصی وعده دادند که دو مامور کاردان و کاربلد بصورت دوشیفت صبح و عصر در محل مورد نظر مستقر گردد.
در ادامه مسئول شرکت مسافربری چرام (گاراژ چرام ) که در ترمینال مستقر می باشد اظهار داشت که مسافرین به مقصد چرام به خاطر اینکه فاصله مرکز شهر تا ترمینال را متحمل کرایه دیگری نشوند ازهمان ابتدای میدان مرکزی تا نرسیده به ترمینال با مسافربرهای شخصی سوار می شوند در صورتیکه راننده گان شرکت در جلوی ترمینال منتظر مسافر هستند و عنوان کرد چنانچه گاراژ چرام به مرکز شهر یا حد فاصل نزدیکی آن منتقل شود دیگر شاهد حمل مسافر توسط مسافربرهای شخصی نخواهیم بود.
رییس راهنمایی و رانندگی در این مورد نیز وعده داد در صورت مکان یابی مناسب، با انتقال گاراژ چرام موافقت خواهند کرد.
در ادامه، اسفندیار برخه شهردار دهدشت خطاب به پیمانکار شهرداری گفت: شهرداری جهت اختصاص وقت و نظارت بیشتر به امور خدماتی و عمرانی شهر مطابق سیاست گزاری های دولت پاره ای از امورات خود را از قبیل مدیریت ترمینال به بخش خصوصی واگذار نموده است و مطابق قراداد موظفید رضایت خاطر مسافرین و راننده گان شرکت های مسافربری را از قبیل تجهیزات رفاهی،خدماتی،بهداشتی گرمایشی ،سرمایشی فراهم آورید و چنانچه این موارد در قرارداد شما قید نشده میبایست این موارد اضافه بشوند و شما مسولید و باید فراهم بیآورید.

در آخر این جلسه، تقوی عضو شورای شهر از ترمینال هر شهر به مثابه آیینه تمام نمای آن شهر اشاره کرد که می توان فرهنگ و شخصیت مردمان و جمعیت آن شهر را در آن مشاهده کرد.

گزارش:سید مصطفی گنجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار