معاون عمرانی استانداری اصفهان مطرح کرد
تابناک: معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: به‌ صراحت اعلام می‌کنم شهرداری‌های استان اصفهان در حوزه مالی در سلامت کامل هستند.
کد خبر: ۵۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 20 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدعلی طرفه ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار شاهین‌شهر در تالار شیخ بهایی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به‌ نظام شورایی کشور اشاره و اظهار کرد: نظام شورایی در ایران اسلامی توسط امام (ره) بنیان‌گذاری شد.

وی افزود: بعد از گذشت 16 سال از پیاده‌سازی نظام شورایی در کشور شاهد دستاوردهای ارزشمند آن در کشور هستیم.

معاون عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: بخشی از اهداف نظام مردم‌سالاری دینی توسط مدیریت یا همان نظام شورایی برای خدمت به مردم که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز بود، تحقق پیدا کرد.

وی تصریح کرد: نظام‌‌مند کردن مردم در مدیریت شهری نخستین دستاورد این نظام مدیریتی برای خدمت به خود مردم بوده است.

طرفه با اشاره به سرعت توسعه رشد در دو حوزه جمعیت و منابع در استان اصفهان به‌ ویژه در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان کرد: درآمد جمعیت 140 هزار نفری شاهین‌شهر سالیانه چیزی نزدیک به 120 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه سرانه درآمد سالیانه به ازای هر نفر در شاهین‌شهر یک‌ میلیون تومان است، یادآور شد: این میزان درآمد در حالی است که متوسط درآمد سالیانه شهری ما در 106 شهر استان اصفهان بیش از 400 هزار تومان در سال است لذا این فاصله نشان‌دهنده فعال بودن شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دو حوزه درآمد و عمران است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه ارتقا و رشد مدیران شهری یکی دیگر از ارمغان‌های این نظام به شمار می‌آید، اظهار کرد: به‌ صراحت اعلام می‌کنم شهرداری‌های استان اصفهان در حوزه مالی در سلامت کامل هستند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ارمغان‌های نظام شورایی انجام فعالیت‌های هدفمند برای خدمت به مردم است، افزود: یکی از دغدغه‌های مهم استانداری اصفهان در حوزه مدیریت شهری رعایت قوانین و مقررات است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم با حضور نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس، و مسئولان شهرستان از زحمات علی‌اصغر ذاکری، شهردار اسبق شاهین‌شهر و فرماندار کنونی شهرستان مبارکه تقدیر و حسین امیری با حکم استاندار اصفهان به‌ عنوان شهردار جدید شاهین‌شهر معرفی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار