فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش رضایت عمومی مردم از عملکرد ناجا، گفت: در شش ماهه نخست امسال، ۵۰۰ هزار مازندرانی از خدمات عمومی پلیس استفاده کردند.
کد خبر: ۵۰۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 04 October 2017
به گزارش تابناک : سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و گرامی‌داشت هفته ناجا، اظهار داشت: افتخار پلیس شهادت بوده و نیروی انتظامی مازندران تاکنون 606 شهید مدافع امنیت را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی افزود: رسانه‌ها همواره یار پلیس بوده و در حوزه اطلاع‌رسانی کمک کار این نهاد مدافع نظم و امنیت در استان نیز بوده است.

رئیس پلیس مازندران با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از جمعه 14 مهرماه با شعار پلیس برای امنیت، امنیت برای همه در سراسر ایران اسلامی آغاز می‌شود، تصریح کرد: نخستین برنامه این هفته حضور نیروهای انتظامی، امنیتی و پلیسی در نمازهای جمعه و سخنرانی فرماندهان انتظامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه است.

میرفیضی با بیان اینکه 500 هزار نفر از مردم استان طی ششماهه اخیر از خدمات ناجا استفاده کردند، افزود: 290 هزار نفر از مردم استان نیز با پلیس 110 برای ارتقا امنیت عمومی استان تماس داشتند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس یکی از اصلی ترین نهاد مقدس نظم در جامعه است، گفت: امنیت پیش‌نیاز توسعه در استان بوده و در هفته ناجای امسال نیز 130 برنامه فرهنگی، انتظامی، امنیتی، ترافیکی و پلیسی برای افزایش اعتماد مردم به پلیس و آشنایی با کارکردهای این نهاد در مازندران اجرا می‌شود.

میرفیضی با اعلام اینکه پیاده روی خانوادگی، تجلیل از خانواده ناجا در هفته دفاع مقدس با نیروهای مسلح در استان برگزار شده است، افزود: نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی،  مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، هم اندیشی اصناف و ناجا، جشنواره قرآنی و تجلیل از حافظان قرآنی، رزمایش اقتدار یگان‌های ویژه و انتظامی و مانور شهری موتورسواران قانونمند بخشی از برنامه‌های محوری قابل اجرا درهفته ناجا در استان است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه همایش همیاران پلیس و طلایه داران فرهنگی، نشست با بانک‌ها و شرکت‌های خدماتی حوزه پلیس، ارائه مشاوره حضوری و ویزیت رایگان در روستاهای محروم استان نیز در هفته ناجا انجام می‌شود، گفت: مازندران از حیث شاخص‌های امنیتی در ردیف استان‌های مطلوب و دارای نمره امنیتی عالی است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار