سخنگوي شوراي اسلامي شهر اصفهان با بيان اين كه تعداد كانديداهاي تصدي شهرداري به 3 نفر رسيد اعلام كرد: اعضاي شورا سعي دارند گزينه نهايي انتخاب شهردار را در روز يكشنبه هفته آينده به مردم اصفهان معرفي كنند.
کد خبر: ۵۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵ 21 June 2015
 به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ايمنا، نداواشياني پور با اعلام اين خبر گفت: ابوالحسني معاون وزیر اقتصاد از چهار كانديدا براي تصدي شهرداري انصراف خود را از ادامه فرآیند انتخاب شهردار اعلام كرده و در حال حاضر تعداد كانديداها به 3 نفر آقايان مهدي جمالي نژاد،محمود محمدي و مجید خراسانی رسيده است.
وي با اشاره به اين كه از ديروز مصاحبه با كانديداها براي اعلام برنامه هاي خود آغاز شده است اذعان داشت:رزومه كاري اين كانديداها به طور كامل بررسي شده  و این افراد  در حال اعلام برنامه‌هایشان  هستند.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر تصريح كرد:اعضاي شوراي شهر در روز شنبه در جلسه اي غير علنی نظرات خود را در مورد گزينه هاي شهردار بيان مي كنند و تجزيه و تحليل براي گزينه هاي تصدي شهرداري اصفهان را انجام مي دهند.
وي عنوان كرد:تمام تلاش اعضاي شوراي شهر بر اين است كه  شهردار اصفهان در روز يكشنبه هفته آينده  به مردم اصفهان از بين اين سه گزينه معرفي شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار