تابناک: فشارهای سیاسی و چانه زنی ها برای نشاندن گزینه مورد نظر یک قدرت سیاسی در شهر، هنوز هم بعد از رفتن سقائیان نژاد در شورای شهر جریان دارد.
کد خبر: ۵۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴ 21 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، گزینه های اصلی برای صندلی اتاق شهردار اصفهان که حدود سه هفته ای است خالی مانده، به دو گزینه نهایی رسیده است.

مهدی جمالی نژاد و مجید خراسانی، اکنون رزومه کاریشان روی میز تلفیق شورا است و جلسات مکرر و پی در پی هم هنوز نتوانسته کفه آرا را به سمت یکی از گزینه ها سنگین تر کند.

در روزهای نخست تمام گمانه زنی ها روی یک گزینه نزدیک به شهرداری اصفهان یعنی، مهدی جمالی نژاد بود اما اکنون شنیده ها حاکی از این است که وی از رای لازم برای رفتن به مدیریت شهرداری اصفهان برخوردار نیست.

فشارهای سیاسی و چانه زنی ها برای نشاندن گزینه مورد نظر یک قدرت سیاسی در شهر، هنوز هم بعد از رفتن سقائیان نژاد در شورای شهر جریان دارد.

برخی پنهانی و برخی دیگر آشکارا گزینه مورد طبع خود را در لابی های سیاسی با اعضای شورای شهر پیشنهاد می کنند.

جناح سیاسی نزدیک به سقائیان نژاد یعنی جامعه اسلامی مهندسین که در این سال ها نیز گزینه دلخواهش 12 سال پشت میز شهردار اصفهان مدیریت کرد حالا به شدت و قدرت به دنبال شبیه سازی رفتاری مشابه 12 سال گذشته در مدیریت شهری اصفهان است.

این حزب که انتخابات مجلس را نیز پیش رو دارد، طی سال های حضور سقائیان نژاد توانست با پشتوانه سیاسی گزینه های مورد نظر خود را راهی بهارستان نماید و اکنون نیز سعی دارد با نگه داشتن جایگاه خود در مدیریت شهری، فرصت رقابت را به رقیب جدی خود یعنی اصلاح طلبان شهر ندهد.

حال که انتخاب شهردار اصفهان در گود سیاست افتاده است، اعضای شورا که نماینده مردم در پارلمان شهر هستند باید، با مرور تاریخ معاصر اصفهان، درصدد احقاق حق مردم و انتخاب شهرداری اصلح باشند که خود را وامدار هیچ گروه و جناح سیاسی نداند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :