مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:
ایزدپور بااشاره به اینکه 114 پروژه نیمه تمام از پیشرفت فیزیکی 10 تا 90 درصد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد،افزود: سیاست دولت مبنی براین است که هیچ‌گونه پروژه جدیدی برای سال 94 تعریف نشود.
کد خبر: ۵۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 21 June 2015
جهانبخش ایزدپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران،اظهار داشت: امسال دو نمایندگی ورزش و جوانان در شهر دیشموک و قلعه‌رئیسی افتتاح شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سالن ورزشی دیشموک 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است،گفت: 14 میلیارد تومان از اعتبارات نفت جهت تکمیل تجهیز و احداث 28 پروژه ورزشی برای ایجاد سالن ورزشی،استخر، خوابگاه، زمین و  چمن مصنوعی در شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی  تصویب شد و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها تا دوماه آینده آغاز می‌شود.

ایزدپور بااشاره به اینکه 114 پروژه نیمه تمام از پیشرفت فیزیکی 10  تا 90 درصد  در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد،افزود: سیاست دولت مبنی براین است که هیچ‌گونه پروژه جدیدی برای سال 94 تعریف نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  سال 93  تعداد 35 پروژه ورزشی را در استان افتتاح کردیم و امسال بعد از ماه مبارک رمضان 8 پروژه در حوزه ورزش در شهرستان‌های باشت و گچساران افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: برای تکمیل 144 پروژه نیمه تمام حدود 60 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که از این تعداد 33 پروژه ملی و مابقی از محل اعتبارات استانی هستند و 14 پروژه آن مربوط به شهرستان کهگیلویه است.

ایزدپور با بیان اینکه 47 هیئت فعال ورزشی در سطح استان وجود دارد، افزود: 32 هزار ورزشکار بیمه شده در این استان مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح آمایش سرزمینی  12 رشته ورزشی کار حرفه ای انجام می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهرستان کهگیلویه خبرداد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد امسال رتبه 5 کشوری در مسائل فرهنگی را کسب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار