دو بازیکن مازندرانی و اهل شهرستان آمل در تیم ملی نوجوانان ایران حضور دارند که یکی از آنها در خط دفاعی مانع از گلزنی حریف می شود و دیگری در خط حمله وظیفه گلزنی تیم ملی را بر عهده دارد.
کد خبر: ۵۰۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳ 14 October 2017
مازند اسپرت (مازند ورزش)،دو بازیکن مازندرانی و اهل شهرستان آمل در تیم ملی نوجوانان ایران حضور دارند که یکی از آنها در خط دفاعی مانع از گلزنی حریف می شود و دیگری در خط حمله وظیفه گلزنی تیم ملی را بر عهده دارد.
 
امیرحسین اسماعیل زاده مدافع خوش آتیه تیم ملی اهل روستای شاهکلا آمل میباشد.وی در بهمن ماه سال ۱۳۷۸ در شهرستان آمل متولد شد و دوران فوتبالی خود را در تیم های سپاهان آمل،متین بابل و پدیده ساری گذراند و حالا زمزمه هایی مبنی بر پیشنهاد چند تیم هلندی و پیوستن این بازیکن خوب تیم ملی به تیم خرونینخن هلند به گوش میرسد که می تواند خبر خوشحال کننده ای برای تمامی علاقمندان به ورزش کشور و بخصوص مازندران باشد.
این مدافع چپ پا در رده نونهالان نیز عضو تیم ملی ایران بوده است که حالا به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی نوجوانان محسوب میشود.
علاوه بر امیرحسین اسماعیل زاده شهرستان آمل یک نماینده شایسته دیگر نیز در تیم ملی نوجوان ایران دارد که میتوان او را به عنوان پدیده این دوره از رقابت ها نیز نامید.
این بازیکن کسی نیست جز الهیار صیادمنش، بازیکن خوش تکنیک تیم ملی نوجوانان که تا بدین جا موفق شد تا دو گل برای تیم ملی نوجوانان به ثمر برساند و بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.
این بازیکن مازندرانی امسال در تیم لیگ برتری سایپا تهران شاگرد علی دایی می باشد که شاید درخشش او در بازی های ملی سبب شود تا آینده درخشان تری را برای خود رغم بزند.
 
به امیدی روزی که این دو بازیکن جوان و خوب شهرستان آمل و استان مازندران با حمایت های مسئولین شهری و استانی به هدف های ورزشی خود برسند و بتوان در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار