مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: اهالی ۱۳۰ روستا در استان البرز از نعمت گاز برخوردار هستند.
کد خبر: ۵۰۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 15 October 2017

به گزارش تابناک : حسین تقی نژاد شامگاه روز گذشته در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که در استانداری البرز برگزار شد، گفت: شرکت گاز استان البرز در مرداد ماه ۹۴ تشکیل شد.


تقی نژاد افزود: این شرکت در حال حاضر ۱۶ شهر و ۱۳۰ روستا را تحت پوشش قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچ شهر بدون گازی در استان وجود ندارد گفت: گازرسانی به ۷۵ روستا طالقان آغاز شده و ۵۵ روستا فاقد گاز نیز در جاده چالوس وجود دارد که باید گازرسانی شود.

این مسئول ادامه داد: کل شبکه گاز رسانی استان به ۶ هزار کیلومتر می رسد که برای آن حدود ۲ هزار میلیارد تومان از ابتدا تا کنون هزینه شده است.

تقی نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵۶ هزار علمک با ۷۸۴ هزار مشترک در استان وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ابتدای سال ۹۲ پوشش شهری گاز در استان به ۶۹ درصد می رسید گفت: این رقم در حال حاضر به ۹۹ درصد رسیده است.

تقی نژاد از شرایط خاص روستاهای استان برای گازرسانی گفت و تصریح کرد: برنامه لازم برای اینکه پوشش روستایی گاز تا پایان ۹۶ به ۸۱ درصد، ۹۷ به ۸۹ درصد و پایان ۹۸ به ۱۰۰ درصد برسد تدوین شده است.

وی در بخشی دیگر به تغییر سوخت نیروگاه منتظر قائم از مازوت به گاز و مانیتورینگ مداوم این مرکز گفت: در حال حاضر هیچ سوخت مازوتی در استان مصرف نمی شود.

تقی نژاد افزود: ۴۶ ایستگاه CNG نیز مورد مانیتورینگ قرار می‌گیرد.

در پایان این گزارش استاندار البرز از شرکت گاز خواست تا هدف گذاری گاز رسانی به همه روستاها از سال ۹۸ بر ۹۷ هدف گذاری شود.
 





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار