مدیرکل پست کرمانشاه گفت: ۱۱ میلیون و ۶۵۴ هزار مورد مرسولات پستی در نیمه نخست امسال در استان جابه‌جا شده است.
کد خبر: ۵۰۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 16 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حمیدرضا فتاح  اظهار داشت: تعداد مرسولات وارده به استان کرمانشاه در 6 ماه نخست سال 96، پنج میلیون و 600 هزار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد 4 میلیون و 643 هزار و 784 مرسوله، رشد بیش از 20 درصدی را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به مرسولات صادره از استان در 6 ماه نخست سال عنوان کرد: در سال 96 تعداد 6 میلیون و 54 هزار مورد مرسوله از استان صادر شده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با تعداد 5 میلیون و 500 هزار و 139 مورد 10 درصد رشد نسبی داشته است.

فتاح در مجموع مرسولات وارده و صادره از استان را در این مدت 11 میلیون و 654 هزار مورد عنوان کرد ‌و افزود: سرانه مرسولات پستی در استان کرمانشاه 8.3 است.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل با برقراری سرویس‌های نوین پستی در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان است گفت: در این مدت اقدامات متفاوتی از جمله ادامه اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی، استانداردسازی آدرس‌ها و به‌هنگام‌سازی 250 هزار رکورد اطلاعاتی در شهرستان اسلام‌آباد غرب انجام شده است.

فتاح افزود: زیر پروژه سوم و چهارم سیماک یا سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور با کاربرد استعلامات میان دستگاهی و طرح  G-NAFبه عنوان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استان با جمع‌آوری اطلاعات آموزش دهیاری‌ها و شهرداری‌ها شروع شده است.

وی به اعتبارات عمرانی 8 میلیارد ریالی استان در این راستا اشاره کرد و گفت: تجهیز تمامی موزعین به سیستم همراه نامه‌رسان، توسعه سرویس تجارت الکترونیک با افزایش 25 درصدی تعداد فروشگاه‌ها و به کارگیری مدیریت تجارت الکترونیک از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

فتاح از اجرای مدیریت پست سبز و بهره‌برداری از طرح و سیستم انرژی خورشیدی شهرستان هرسین به عنوان پایلوت کشور خبرداد و عنوان کرد: به کارگیری سیستم یکپارچه وب سرویس‌های کد پستی به نشانی الکترونیکی گیت وی، صدور قبض الکترونیک جهت مشتریان نیز در نیمه نخست امسال انجام شده است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه درباره سرویس‌های جدید در استان کرمانشاه گفت: ایجاد کارپوشه ایرانیان، سرویس ویژه فرودگاهی، سرویس اینترنتی پست من post man، پست ویژه به مقصد تهران و توزیع در همان روز و برگزاری مسابقه نامه نگاری به عنوان مشاور دبیر کل سازمان ملل ویژه نوجوانان زیر 15سال نیز در این روز انجام شده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار