مسئول بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه گفت: اعزام دانش‌آموزان در استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی غرب کشور از روز گذشته ۲۱ مهرماه آغاز شد.
کد خبر: ۵۰۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 16 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،برومند کشتمند با اشاره به  اینکه اعزام دانش‌آموزان از 21 مهرماه آغاز شده و تا 20 اسفند نیز ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: تا پایان امسال 16 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان در دو مرحله انجام می‎شود، گفت: در مرحله اول مناطق عملیاتی غرب کشور شامل بازی‌دراز، قصرشیرین، گیلانغرب و منطقه عملیاتی مطلع‌الفجر مورد بازدید قرار گرفته و در مرحله دوم که در ماه‌های دی و بهمن انجام می‎شود دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

کشتمند از اعزام 25 هزار دانش‌آموز در سال گذشته به‎منظور زیارت و بازدید از مناطق عملیاتی خبر داد و افزود: آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با همکاری سپاه و بسیج مسئولیت اعزام دانش‌آموزان را بر عهده دارند.

وی از لغو چندین مرحله اعزام از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در نهایت روز گذشته اولین کاروان دانش‌آموزی استان کرمانشاه شامل پنج اتوبوس از کرمانشاه و هفت اتوبوس از 
منطقه اورامانات به مناطق غرب کشور اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه با بیان اینکه اعتبار لازم جهت اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور از سوی سپاه و آموزش‌وپرورش تأمین‌ می‌شود، اظهار کرد: تأمین راوی، طلبه، محافظ و تهیه غذای دانش‌اموزان را بر عهده دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار