عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه دو فوریتی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با 18 سال تأخیر به شورا آمده است.
کد خبر: ۵۰۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷ 16 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از  خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که ظهر امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: به نظر بنده رئیس شورای شهر قزوین مخالف لایحه دو فوریتی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری نیست بلکه در کنار این لایحه بوده تا طبق قانون انجام شود.

وی بیان کرد: در خصوص هر لایحه برخی اعضا شورای اسلامی شهر قزوین مخالف و بعضی دیگر موافق هستند، به نظرم باید رأی‌گیری این لایحه انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: اگر در سال‌های گذشته یک درصد از بودجه شهرداری به ورزش اختصاص می‌یافت، وضعیت امروز در این حوزه بهتر از گذشته بود.

حق‌شناس با اشاره به اینکه لایحه دو فوریتی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری با 18 سال تأخیر به شورا آمده است، بیان کرد: اگر این لایحه در شورای اول مطرح می‌‌شد امروز باشگاهی با تجربه فراوان در حوزه ورزش داشتیم.

این عضو شورا با بیان اینکه هدف از تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری تخصصی شدن ورزش در شهر قزوین است، مطرح کرد: اداره ورزش به دست متخصصان از دیگر اهداف است که منجر به توسعه و ترویج فرهنگ در بین شهروندان قزوینی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تشریح کرد: وظیفه شهرداری فقط ساخت پل و جاده نیست بلکه باید پروژه فرهنگی تعریف کند که پیوست عمرانی داشته باشد.

حق‌شناس با بیان اینکه هیچ پروژه‌ای به اندازه افزایش سطح سلامت شهروندان قزوینی اهمیت ندارد، اضافه کرد: لایحه دو فوریتی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در تحقق همین هدف به صحن شورا ارائه شده است.

وی یادآور شد: اعضای شورا در خصوص بودجه شهرداری و جابه‌جایی آن تصمیم می‌گیرند، این اعضا همچنین می‌توانند پیرامون تأسیس باشگاه نظر دهند به همین دلیل نباید در ایجاد باشگاه سنگ‌اندازی کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین افزود: در هفته گذشته مسائل مختلفی در خصوص لایحه دو فوریتی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری مطرح شده که شهروندان قزوینی فکر می‌کنند چند عضو شورا مخالف و دیگران موافق این لایحه هستند.

حق‌شناس بیان کرد: 9 نفر اعضای شورا سابقه ورزشی دارند و به این موضوع اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

این عضو شورا عنوان کرد: باید به نظرم موضوع لایحه دو فوریتی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری به تصویب برسد و سپس اساسنامه آن به شورا ارائه شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: لایحه‌های مختلف که در شورا مطرح و در مدت چند دقیقه بررسی و مورد تصویب قرار می‌گیرد که به نظر بنده در خصوص لایحه دو فوریتی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سخت‌گیری می‌شود.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: شهردار برای هر موضوعی لایحه می‌آورد تا به هیأت‌های ورزشی کمک کند، اکنون لایحه دو فوریتی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری مطرح شده تا این کمک‌ها ساماندهی شود.

وی مطرح کرد: کمک شورا و شهرداری به هیأت‌های مختلف غیرمنطقی است و باید به شکل هدفمند این کمک‌ها انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه باید ورزش همگانی و تا حدی قهرمانی تقویت شود، توضیح داد: اگر به ورش همگانی توجه نشود، ورزش قهرمانی تقویت نمی‌شود.

حق‌شناس ادامه داد: زمانی که احسان لشگری قهرمان المپیک شد، سالن ورزشی کشتی به شدت مملو از جوانان بود به همین دلیل باید به قهرمان‌پروری اهمیت داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار