رتقای کمیت و همچنین طرح استعدادیابی دو برنامه مهم فدراسیون اسکواش برای چهار سال آینده را ترسیم کرده ایم که در این دو زمینه؛ علاوه بر فدراسیون، باید تمامی هیات های استان تلاش و فعالیت گسترده داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵ 15 February 2015
'مسعود سلیمانی' عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار تابناك در رشت افزود: هدف ما کسب یکی از سکوهای آسیایی در رده سنی جوانان است و کار خود را در این زمینه آغاز کرده ایم.

وی که برای انتخابات ریاست هیات اسکواش گیلان در رشت حضور داشت، اظهار کرد: ما باید در رده های سنی پایه سرمایه گذاری مناسبی داشه باشیم تا بتوانیم پشتوانه خوبی برای تیم های ملی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: ارتقای کمیت و همچنین طرح استعدادیابی دو برنامه مهم فدراسیون اسکواش برای چهار سال آینده را ترسیم کرده ایم که در این دو زمینه؛ علاوه بر فدراسیون، باید تمامی هیات های استان تلاش و فعالیت گسترده داشته باشند.

سلیمانی بیان کرد: در بحث کمیت ، باید تعداد ورزشکاران بیشتری را جذب کنیم و در بخش استعدادیابی فدراسیون نیز باید با آموزش و پرورش، همکاری و تعامل بیشتری داشته باشیم.

رییس فدراسیون اسکواش در ادامه به برگزاری اولین دوره مسابقات تیمی اشاره و خاطرنشان کرد : این مسابقات همزمان از 18 اسفند ماه امسال در دو بخش بانوان و آقایان در تهران و کرمانشاه برگزار می شود تا ورزشکاران در رقابت های تیمی نیز محک بخورند.

سلیمانی اضافه کرد: همچنین در دو مسابقه بین المللی که در کشور قطر برگزار خواهد شد، شرکت می کنیم و امیدواریم که ورزشکاران ما در آن رقابت ها بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی به برگزاری دوره مربیگری آسیایی در ایران اشاره و تصریح کرد: دوره مربیگری سطح یک آسیا از فردا (بیست و هفتم بهمن ماه) در تهران برگزار می شود و تاکنون 45 مربی برای حضور در این کلاس ثبت نام کرده اند و به دلیل ریاست ایران در اسکواش غرب آسیا ، مربیان کشورهای غرب آسیا نیز در این کلاس حضور می یابند.

وی افزود: همچنین کلاس مربیگری سطح دو آسیا از روز دهم اسفند ماه سال جاری در تهران با مدرسی 'کریستوفر کلارک' از ایرلند برگزار می شود و تاکنون 20 نفر برای حضور در این کلاس اعلام آمادگی کرده اند.

رییس فدراسیون اسکواش اضافه کرد: خوشبختانه ما در بخش ملی، نیازی به مربیان خارجی نداریم و برای خودکفایی در امر مربیگری در استان ها نیز، دوره های مختلفی را زیر نظر اساتید مجرب آسیا برگزار می کنیم تا در این بخش هم به خودکفایی کامل برسیم.

وی در ادامه به حضور روسای هیات های استان ها در بدنه فدراسیون اشاره و اظهار کرد : این فدراسیون 21 کمیته دارد که روسای هیات ها عهده دار مسوولیت در این کمیته ها خواهند بود تا روسای هیات ها توانمندتر شوند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست هیات اسکواش گیلان روز یکشنبه در رشت برگزار شد که در نهایت 'محمدرضا فرمند' با کسب هر 13 آرای ماخوذه، به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار