جشنواره قرآنی دانشگاهی «طهورا» برای سومین سال متوالی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 22 October 2017
تابناک فارس به نقل از ایکنا: برای سومین سال متوالی جشنواره قرآنی دانشگاهی «طهورا» ویژه دانشجویان، كاركنان و اساتید دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.
این جشنواره مانند سال‌های گذشته در رشته‌های مختلف قرآنی، ادبی، هنری، پژوهشی و غیره طی یك سال تحصیلی اجرا می‌شود كه در پایان به برگزیدگان هر رشته و بخش جوایز نفیس نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

مراسم افتتاحیه جشنواره «طهورا ۳» در سال تحصیلی جاری بناست در روز دوشنبه، ۸ آبان‌ماه سال جاری در تالار دانشگاه شیراز برگزار شود.

در این مراسم كه از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد،‌ برنامه‌های متنوعی نظیر تلاوت مجلسی جواد هاشم‌زاده،‌ قاری برتر استان فارس و برنامه حفظ قرآن توسط سعید حسن شاهی از حافظان روشندل اجرا خواهند شد.

از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی می‌توان به اجرای گروه سنج و دمام و سوگواری حسینی، تواشیح و مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه پوشاك اسلامی با ۲۰ الی ۵۰ درصد تخفیف اشاره كرد.

همچنین در این مراسم ۲۰ كارت ۵۰۰ هزار ریالی، ۱۰ پاوربانك و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر به شركت‌كنندگان اهدا خواهد شد و در حاشیه این برنامه نیز نمایشگاه كتاب با ۲۰ درصد تخفیف دائر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار