معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم گفت: سال گذشته 303 جلسه پرسش و پاسخ گفتمان دینی در این استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 22 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت الاسلام محمود نجاریان زاده در گفت وگویی با اشاره به فرارسیدن اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی، گزارشی از اجرای طرح گفتمان دینی ارائه کرد و افزود: از این تعداد 211 مورد در مدارس، 47 گفتمان در حوزه و دانشگاه و 45 جلسه در مساجد استان بوده است.

به گفته وی ، حدود 23 هزار نفر از جوانان در این گفتمان های دینی شرکت کردند.

وی ادامه داد: گفتمان های دینی یکی از برنامه های فاخر سازمان تبلیغات اسلامی است که نزدیک به یک دهه در میان دانشجویان، طلاب و دانش آموزان جایگاهی برای خود یافته است.

نجاریان زاده تاکید کرد: این گفتمان ها که بر اساس نیازسنجی مخاطبان طراحی می شوند بخش مهمی از شبهات و سئوالات نسل جوان را پاسخ می دهد.

وی در بیان برخی موضوعات این طرح گفت: دانشجو و آسیب های اجتماعی (اعتیاد)، ازدواج موفق، آسیب شناسی شبکه های اجتماعی اینترنتی و موبایلی، آینده پژوهی در فضای مجازی، چالش های تربیت دینی در آموزش و پرورش، تحلیل روابط دختر و پسر، تغذیه و سلامت، جایگاه اقامه نماز، کارگاه آسیب شناسی بازی های رایانه ای از جمله موضوعاتی است که در گفتمان های دینی مورد توجه قرار گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار