تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری گفت: 500 موسسه در خارج از کشور طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان هستند.
کد خبر: ۵۱۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 26 October 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- صفر فرامرزی اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت استان با در قالب چهار صندوق بیمه ای تحت عنوان کارکنان دولت، صندوق بیمه‌ای سایر اقشار، صندوق بیمه‌ای روستائیان، عشایر و شهرهای با کمتر از 20 هزار نفر جمعیت و صندوق بیمه‌ای خویش فرما و بیمه سلامت همگانی در حال ارائه خدمات به بیمه‌شدگان است.
وی با اشاره به اینکه 500 موسسه در خارج از کشور طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان هستند، تصریح کرد: این موسسات شامل بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، پرتو پزشکی‌ها، توان بخشی‌ها، مرکز پلی کلینیک‌ها و مراکز جراحی است که خدمات قابل ارائه به اتباع خارجی تحت پوشش این بیمه را ارائه می‌دهند.
فرامرزی خاطرنشان کرد:در سال‌های اخیر مشکل هم‌پوشانی بیمه در استان افزاش پیدا کرده است و در حال حاضر 10 درصد بیمه‌شدگان چهارمحال و بختیاری بیش از یک دفترچه بیمه دارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان با اشاره به اینکه افراد بیمه شده در سازمان‌های دیگر، موظف به ابطال دفترچه دوم هستند، تصریح کرد: هر شخصی که دارای سابقه بیمه در سازمان‌های دیگر باشد و حق بیمه واریز نکند در سامانه بیمه سلامت مشخص خواهد شد.
فرامرزی با اشاره به تعداد اقلام دارویی ارائه شده در استان، تصریح کرد: در حال حاضر دو هزار و ۳۵۰ نوع قلم دارو به بیماران تحت پوشش این بیمه ارائه می‌شود.
مدیرکل بیمه سلامت استان خاطرنشان کرد: ارائه دهنده و خریدار خدمات در حوزه سلامت به ترتیب به عهده موسسات دولتی علوم پزشکی و بیمه سلامت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار