حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در جلسه کمیته بانوان این مسابقه هاافزود: 150 خبرنگار و عکاس برای انعکاس خبری و تصویری این رویداد عظیم فرهنگی قرآنی شش الی یازده اسفند ماه جاری در تبریز حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸ 15 February 2015

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: اخبار و برنامه های سی و هفتمین دوره مسابقه های قرآن از شبکه های تلویزیونی العالم، کوثر، شما و سهند پخش خواهد شد.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در جلسه کمیته بانوان این مسابقه هاافزود: 150 خبرنگار و عکاس برای انعکاس خبری و تصویری این رویداد عظیم فرهنگی قرآنی شش الی یازده اسفند ماه جاری در تبریز حضور خواهند یافت.

وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور 500 نفر شرکت کننده برگزار می شود، گفت: 17نفر ازاین شرکت کنندگان را بانوان تشکیل می دهند.

وی با اشاره به رشد 100 برابری حضور فعالان قرآنی استان در مسابقات، اعلام کرد: در سال 91 تعداد شرکت کنندگان یک هزار نفر بود که در سال جاری این تعداد به 103 هزار نفر افزایش یافته است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به حضور قاریان و حافظان برجسته بین المللی و کشور قبل از برگزاری مسابقات در استان گفت: تاکنون 100 محفل قرآنی ویژه بانوان و آقایان در استان اجرا شده و تا 11 اسفند ماه جاری ادامه دارد.

مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم در استان فرصت مناسبی است تا بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت عظیم مفاهیم قرانی را در جامعه کاربردی تر کنیم.

زهرا کرمانی افزود: قرآن عامل اصلی وحدت بین تمام مسلمانان جهان است و با برگزاری این مسابقات خواهیم توانست اقشار مختلف جامعه را بیش از پیش نسبت به موضوع قرآن حساس تر کنیم.

وی با اشاره به آموزهای مختلف قرآنی در تمام موضوعات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: بانوان نقش مهمی در خانواده ها ایفا می کنند و ضروری است در تربیت فرزندان خود بیش از پیش از نکات تربیتی قرانی بهره مند شوند.

کرمانی با بیان اینکه دشمنان اسلام از طریق جنگ نرم جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند، گفت: جوانان امروز نیازمند الگوهای مناسبی هستند که می توانیم با برگزاری چنین مسابقات ارزنده قرآنی الگوهای اسلامی و قرآنی را به جوانان معرفی و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار