با حضور در مراسم یادبود شهدای غواص
اگر با روحیه بسیجی و با فرهنگ شهادت طلبی وارد کارها شویم، دیگر نمی‌گوییم که تحریم‌ها در جامعه ما موثر بوده و این در حالی است که متاسفانه برخی از مسئولان ما به دنبال بزرگ نمایی اثرات تحریم‌ها هستند.
کد خبر: ۵۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶ 23 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: صدها نفر از مردم ولایی استان البرز شامگاه دوشنبه با حضور در مراسم یادبود شهدای غواص بار دیگر با آرمان های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کرده و با شهدا پیمان بستند که تا آخرین نفس در راه ولایت ایستادگی کنند.
مراسم یادبود شهدای غواص شامگاه دوشنبه در شهرستان کرج با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان استانی برگزار شد.
سخنران اصلی این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور  مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
وی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: اتفاقی که هفته گذشته در ایران اسلامی و در مراسم تشییع شهدای غواص و شهدای گمنام افتاد، بار دیگر نشان داد که ملت ایران بر سر سفره معنویت شهدا نشسته و از این سفره پربرکت سهم می‌برند.
وی افزود: تشییع باشکوه این شهدای بزرگوار روح تازه‌ای در کالبد جامعه ایران دمید و مردم ایران به راستی حسین‌وار به ادای احترامی به شهدا کردند.
این مسئول تاکید کرد: ما باید بپذیریم که هرچه داریم به برکت خون شهدا و هدایت‌های امام شهیدان (ره) است و در زمانی که من آن را دوران قحطی معنویت می‌گذارم، بازگشت 175 شهید غواص روح تازه‌ای به جان ما دمید.
ذوالنور افزود: ما به پیروی از راه شهدا نیاز داریم و در دوره‌ای که عده‌ای برای به انحراف کشاندن اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب و امام (ره) توطئه می‌کنند، بازگشت این شهدای بزرگوار، اثرگذاری ویژه‌ای در جامعه داشت.
وی بیان داشت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از همه توان و ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم و این فرهنگ باید در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... تعمیم داده شود.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر با روحیه بسیجی و با فرهنگ شهادت طلبی وارد کارها شویم، دیگر نمی‌گوییم که تحریم‌ها در جامعه ما موثر بوده و این در حالی است که متاسفانه برخی از مسئولان ما به دنبال بزرگ نمایی اثرات تحریم‌ها هستند.
ذوالنور در بخش دیگری از سخنان خود به توطئه دشمنان در دوران فتنه اشاره کرد و گفت: اگر روحیه بسیجی، هدایت‌های روشنگرانه مقام عظمای ولایت و امید و توسل به امام عصر (عج) نبود، کمر این فتنه شکسته نمی‌شد.
وی افزود: در دوره‌ای که عده‌ای در برابر فتنه سکوت می‌کردند و حتی در مجالس مذهبی به جای روشنگری به قصه‌گویی می‌پرداختند، مردم ما با بصیرت و آگاهی و ولایتمداری به میدان آمده و میخ آخر را به تابوت فتنه گران زدند.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: این مردم را نمی‌توان با بزرگ‌نمایی تحریم‌ها مجبور به تعظیم کرد و ملتی که هزاران شهید را تقدیم راه انقلاب و اسلام کرده است، هرگز در برابر دشمن تسلیم نمی‌شود.
ذوالنور گفت: خواص باید مردم را به درستی هدایت کرده و در مسیر ولایت قرار دهند، اما اگر خطا کرده و راه را گم کنند، این مردم از روی جنازه آنها رد می‌شوند و خود را به راه ولایت می‌رسانند.
وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال تحریم خط امام (ره) و تحکیم خط سازش هستند، گفت: شهدای غواص بعد از سال‌ها بازگشتند و به ما پیام دادند که دست از مقاومت برندارید و بدانید که دل دادن به دشمن، نتیجه‌ای به غیر از ذلت ندارد.
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مقام عظمای ولایت در سال 74 طرح اقتصاد بدون نفت را پیشنهاد فرمودند که هیچ کاری در این زمینه انجام نشده است. اگر از آن تاریخ تاکنون سالی پنج درصد از وابستگی به نفت کم می‌کردیم، امروز اقتصاد کشور دچار مشکلات بسیار نبود.
ذوالنور در پایان گفت: امروز نیز راهی به غیر از پیروی از ولایت و حرکت در مسیر شهدا نداریم و نباید با بزرگ نمایی مسائلی چون تحریم‌ها، دست از تلاش برای توسعه و پیشرفت کشور برداشته و واقعیت را وارونه به مردم نشان دهیم.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
پس چرا بعضی ها خودشو بانی این مراسم اعلام کرده بودند؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار