مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد
بر اساس اعلام و تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان مازندران نیمه ابری خصوصا در بعدازظهر و شب ابری همراه با کاهش نسبی دما و بارش پراکنده پبش بینی می‌شود.
کد خبر: ۵۱۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 27 October 2017
 به گزارش تابناک مازندران، آسمان مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی، مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.
 
 وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران در اولین تعطیلی آبان
 
بر اساس این گزارش، رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران امروز جمعه ۵ آبان ماه روان و عادی است.
 
بر این اساس،  مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون ترافیک در جاده های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.
 
همچنین با اعلام هواشناسی مازندران ، بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان نیمه ابری بویژه در بعدازظهر و شب ابری همراه با کاهش نسبی دما و بارش پراکنده پبش بینی می‌شود.
 
آسمان مازندران از لحاظ شرایط آب و هوایی، مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.
 
گفتنی ست، تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.
 
 
جاده کرج - چالوس از ساعت 15 امروز یک طرفه می‌شود

ضمنا سرهنگ نادر رحمانی  با اشاره به اینکه ترافیک در کلیه محورهای مواصلاتی کشور روان است، اظهار کرد: مداخلات جوی به صورت باران و برف در هیچ یک از راه‌های کشور مشاهده نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: تردد در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۵ عصر امروز از سمت کرج به چالوس ممنوع است همچنین از ساعت ۱۸ عصر امروز تردد از کیلومتر ۱۵ مرزن آباد به تهران یکطرفه خواهد شد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار