حشمت اله پارسا در گفتگو با تابناک:
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گفت:بیش از 6 هزار دانش آموز گیلانغرب در چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه باهم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۵۱۵۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 28 October 2017
حشمت اله پارسا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه ای از سال 1392 شروع شد و هدف از اجرای این المپیاد ایجاد شادابی و نشاط در دانش آموزان است تا از این طریق جسم سالمی داشته باشند و با داشتن سلامت روحی و بهداشت روانی سالم زمینه پیشرفت علمی و آموزشی خود را فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد:المپیاد ورزشی درون مدرسه ای همه دانش آموزان در تمام نقاط کشور را تحت پوشش قرار می دهد تا از این طریق دانش آموزان برای بروز استعدادها و توانایی های خود با یکدیگر به رقابتی سالم بپردازند و روحیه جمعی همراه با رفتار اخلاقی و تهذیب نفس را تقویت بخشند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان گیلانغرب تصریح کرد:در سال تحصیلی جدید 6465 دانش آموز گیلانغربی در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای بایکدیگر به رقابت می پردازند که با همکاری اداره تربیت بدنی دو سالن ورزشی غدیر وکوثر به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گرفت تا مسابقات ورزشی خود را در رشته های مختلف برگزار کنند.


 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار