مسؤول مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد، از شرکت 300 دانش‌آموز عضو در طرح کانون مدرسه این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۵۱۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 28 October 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- اعظم‌السادات آل‌معصوم با بیان اینکه امیدواریم امسال نیز بتوانیم زمینه بهره‌گیری حداکثری دانش آموزان را از ظرفیت‌های خلاق‌محور کانون فراهم آورده و گامی مؤثر در مسیر شکوفایی استعدادها و ارتقای مهارت‌های فکری و عملی آن‌ها برداریم، اظهار کرد: در سال جاری 300 دانش‌آموز عضو در طرح کانون مدرسه مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خاستگاه اصلی این طرح حرکت در مسیر اهداف متعالی تعلیم، تربیت و پرورش روح تفکر در کودکان است، ادامه داد: در برنامه منسجم و هدفمند امسال این موضوع مورد تأکید قرار گرفته و روش‌های اجرایی بر اساس آن طراحی شده است.

مسئول مرکز فرهنگی هنری مجتمع شهرکرد با بیان اینکه کانون در ارائه خدمات فرهنگی به کودکان حد و مرز مشخصی قائل نیست و همه قوا و ظرفیت‌های موجود را در راستای اجرای بهینه این طرح به کار گرفته است اضافه کرد: طرح کانون مدرسه از اواسط آبان‌ماه سال جاری در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود و در اردیبهشت‌ماه 97 با برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی 6 هزار عضو شرکت‌کننده از سراسر استان در این طرح به کار خود پایان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار