کد خبر: ۵۱۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 28 October 2017
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و دستگيري 44 نفر و توقيف 88 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيد محمد موسوي " در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و درخواست هاي مردمي، پليس اين شهرستان در يک عمليات ضربتي ؛ 44 نفر از افرادی تحت تعقیب پلیس و محاکم قضایی بودند دستگیر، 59 دستگاه خودرو و 29 دستگاه موتور سيکلت متخلف توقیف که چهار دستگاه از موتورسیکلت ها آن سرقتي بوده است .

وی افزود : تقريبا دو کيلوگرم انواع مواد مخدر در بسته بندی های آماده فروش از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد افیونی کشف و چندین محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 158 میلیون ریال که عمدتاً مواد خوراکي و لوازم خانگي فاقد مجوز گمرکي بوده کشف و ضبط شد.

وي با بيان اينکه ماموران در اين طرح تعداد 44 نفر را دستگيرکردند در ادامه گفت: هفت نفر از این افراد، سارق و سه نفر تحت تعقيب پلیس و دستگاه قضایی بوده اند و 16 نفر نيز قاچاقچي ، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر بودند که پس از تشکيل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.

موسوی بیان داشت : خودروهاي و موتورسيکلت هاي متخلف و فاقد پلاک به پارکينگ منتقل شدند و در خصوص 40 خودروي شيشه دودي نيز اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان گچساران در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرحهاي مختلف انتظامي، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرايم و ناهنجاري اجتماعي در شهرستان، از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم ودستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
سرهنگ موسوي خاطر نشان کرد:ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان ،مقابله با تهيه و توزيع کنندگان مواد مخدر ،جمع آوري معتادان پرخطر برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمين خياباني در جهت آسايش مردم بوده و از اولويت هاي پليس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار