کد خبر: ۵۱۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 29 October 2017
امام جمعه زابل خطاب به شهردار و شورای این شهر گفت: در منطقه سیستان کارهای بزرگی انجام شده اما اکثر ناتمام مانده و با یکسری محرومیت‌ها و مشکلات جوی و جغرافیایی همراه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار با وی اظهار داشت: همه ما برای خدمت آمده‌ایم به ویژه در منطقه سیستان که کارهای بزرگی انجام شده اما اکثر کارها ناتمام مانده است و با یکسری محرومیت‌ها مشکلات جوی و جغرافیایی همراه است.

امام جمعه زابل ضمن آرزوی موفقیت برای شورای شهر و تبریک مجدد به شهردار زابل عنوان کرد: ان‌شاءالله با کاری که در این بازه زمانی جدید انجام می‌دهید یک تحول عظیم در منطقه ایجاد شود.

وی اعضای جدید شورای شهر زابل را چهره‌های مردمی معرفی کرد و تاکید داشت: بنده با برنامه‌هایی که ارائه کردید به آینده زابل امیدوار هستم تا شاهد یک تحول برای این مردم غریب و مظلوم باشیم.

کیخا با اشاره به حمایتش از شورا و شهردار شهرستان زابل گفت: ما شما را حمایت و هم نقد می‌کنیم و این مطالبه‌گری‌مان را مانند گذشته ادامه خواهیم داد.

رئیس شورای شهرستان زابل در این دیدار فلسفه وجودی شورا را مردم دانست و افزود: تمامی اعضای شورای اسلامی شهرستان زابل اعم از خواهر و برادر برای خدمت به مردم و آبادانی شهر در کنار هم قرار دارند و آغاز به کار کرده‌اند.

مهدی سرگلزائی از حمایت‌های امام جمعه از شورای شهر تشکر کرد و افزود: شما همواره در کنار شورای شهر بوده‌اید و تمامی خطبه‌ها و سخنان مطالبه گرانه شما در خصوص شورا و شهرداری زابل کمک بسیار بزرگی برای ما بوده است.

در این دیدار شهرداری زابل گزارش مختصری از فعالیت‌های این نهاد بیان کرد و گفت: در وهله اول مشکلات شهر شناسایی و اولویت بندی شده که  80 درصد این امر پیشرفت داشته است.

حمید نوری افزود: رویکرد جدید شورای پنجم شهر زابل خدمت، تغییر و تحول در سطح شهر است و ما از امروز استارت بهبود فضای سبز را از مدارس سطح شهر با همکاری اداره آموزش و پرورش و سازمان‌های مردم نهاد با توزیع و کاشت 10 هزار اصله گونه نهال سازگار یافته با محیط و شرایط جوی شهرستان و منطقه زده‌ایم.

وی در خصوص پارک بانوان اظهار داشت: همکاری بسیار خوبی با سازمان‌های مردم نهاد جهت خرید و احداث این پارک انجام شده است و ان‌شاءالله در حداقل زمان ممکن این پارک که در محیطی محصور شده است مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار