مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری اصفهان اعلام كرد:
تابناک: زمینی به وسعت 60 هزار متر پس از بلوار شفق براي جابجایی ترمینال غرب اصفهان خريداري شده است و در حال حاضر اين طرح در مرحله مطالعه قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 23 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ايمنا،مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری اصفهان جابجایی ترمینال غرب اصفهان را یکی از برنامه های آینده دانست و عنوان کرد: زمینی به وسعت 60 هزار متر پس از بلوار شفق خریداری شده است و طرح جابجایی ترمینال غرب اصفهان در مرحله مطالعه قرار دارد و بعداز آماده شدن نقشه ها اجرایی می شود.

جلال هاشمی نژاد افزود: پس از انتقال پایانه غرب ،پایانه صفه به عنوان پارک سوار فعال خواهد بود.

وی احداث پایانه مادررا از دیگر بر نامه های آینده سازمان پایانه های شهرداری اصفهان اعلام کرد و افزود:زمینی به وسعت 40 هکتار برای احداث پایانه مادردر جاده ا صفهان و خمینی شهر پیش بینی شده است و پس از تحویل زمین به شهرداری، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیر عامل سازمان پایانه های شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تلاش شده است امکانات رفاهی برای پارک سوار صمدیه فراهم شود، عنوان کرد:مالکیت زمین پارک سوار صمدیه به شهرداری واگذار نشده تا بتوانیم امکانات رفاهی در این پارک سوار را به صورت 100 درصدی تامین کنیم و اگر مشکل مالکیت زمین حل شود،تامین امکانات رفاهی آغاز می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار