کد خبر: ۵۱۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 31 October 2017
داریوش محسنی سخنگوی شورای پنجم شهر سی سخت دقایقی قبل در چند شبکه اجتماعی اقدام به انتشار مطالبی در خصوص تبصره ۳ و چرایی اعمال آن در فیش های آب شهر سی سخت کرد و طی مطالبی اظهار کرد:این تبصره طبق قانون در شهرهای دارای شورای شهر باید به توافق شورای ان شهر و شرکت آب و فاضلاب جهت مشارکت مالی مردم برای توسعه آب شرب شهر برسد.

محسنی اظهار کرد:تبصره ۳ در سنوات گذشته صورت گرفته است ولی شرکت آب و فاضلاب نه تنها هیچگونه اقدامی جهت توسعه انجام نداده است بلکه شکستگی های لوله آب شرب درون شهر در نقاط متعدد زیاد گردیده است و فیش های نجومی صادره از این شرکت سبب نارضایتی مردم شده است.

سخنگوی شورای پنجم شهر سی سخت در ادامه افزود:از آنجا که توافقاتی در سنوات گذشته با آب و فاضلاب بوده و بنا به آن توافق آب و فاضلاب تعهداتی متقبل گردیده است و هیچگونه اقدامی در قبال ان انجام نداده است لذا شورای پنجم شهر سی سخت این توافق را باطل و از آن پیروی نخواهد کرد.

محسنی با انتشار یک عکس از فیش صادر شده در شهریور ماه ۹۶ برای ساکنین یاسوج اظهار کرد: در فیش های صادر شده از سوی آب و فاضلاب استان،تبصره ۳ اعمال نگردیده است.

سخن گوی شورای شهر سی سخت گفت:اگر امروز شورای پنجم شهر سی سخت خواستار این مطالبه مردمی هست تنها به دلیل درخواست های مردم و ابراز نارضایتی شهروندان از افزایش نجومی فیش های صادر شده بوده و انتظار می رود مسئولین آب و فاضلاب سی سخت پاسخگوی این مطالبه مردمی باشند.
 
واکنش سخنگوی شورای شهر سی سخت به موضوع فیش های نجومی آب + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار