کد خبر: ۵۱۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 01 November 2017
تابناک / جعفر زاده ایمن آبادی درباره بداخلاقی‌هایی که توسط اطرافیان احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جواب آقای جوانفکر را پیش از آنکه زندان برود خواهم داد، شاید در زندان فرصت مطالعه برای او فراهم نیاید. درباره آقای احمدی‌نژاد براین اعتقادم که حیف شد.
رویداد۲۴-جعفر زاده ایمن آبادی درباره بداخلاقی‌هایی که توسط اطرافیان احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جواب آقای جوانفکر را پیش از آنکه زندان برود خواهم داد، شاید در زندان فرصت مطالعه برای او فراهم نیاید. درباره آقای احمدی‌نژاد براین اعتقادم که حیف شد.

غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه رویداد۲۴ در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، ارزیابی خود از رأی موافق به منصور غلامی به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت علوم را چنین بیان کرد: درباره آقای غلامی بر این نظر بودم که او یک وزیر تحمیلی به کابینه است و در گفت‌وگویی که با آقای جهانگیری داشتم این موضوع را مطرح کردم، اما بر اساس تقاضای او رأی مثبت دادم.

وی درباره دلیل مخالفت خود با گزینه پیشنهادی برای وزارت علوم پیش از رأی اضافه کرد: برای وزارت علوم وزیر قدرتری نیاز بود و به دلیل کارنامه و دیگر مسائل با او موافق نبودم. علاوه براین به اتفاقاتی که پس از کسب مقام وزارت روی خواهد داد، اطمینانی وجود نداشت، اما الآن بر این تصور هستم که خیلی هم کار اشتباهی صورت نگرفته است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در این رابطه بیان کرد: تا پیش از ظهر آقای غلامی بارأی مخالف 99 درصدی روبرو بود و در مرز قرار داشت و حدود 10 یا 15 رأی کم می‌آورد، اما پس‌ازآن 35 رأی اضافه آورد. چندگانگی در فراکسیون امید و اشتباه آتش به اختیار موفقیت او را در مجلس تضمین کرد، بنابراین تعداد آرای مخالف آقای غلامی همگی به این فراکسیون تعلق نداشت و برخی از اصولگراها نیز به‌صورت تشخیصی به این نتیجه رسیده بودند که باید رأی مخالف دهند.

جعفر زاده ایمن آبادی درباره بداخلاقی‌هایی که توسط اطرافیان احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جواب آقای جوان فکر را پیش از آنکه زندان برود خواهم داد، شاید در زندان فرصت مطالعه برای او فراهم نیاید. (علی‌اکبر جوانفکر در پی گفت‌وگوی غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده رشت با رویداد۲۴ ذیل عنوان «دلسوزی یا اشک تمساح احمدی‌نژاد برای مالباختگان مؤسسات مالی؟» مدعی شد که گسترش فعالیت مؤسسات مالی اعتباری مربوط به دوران دولت‌های سید محمد خاتمی و حسن روحانی است.) درباره آقای احمدی‌نژاد براین اعتقاد بودم که حیف شد. او را یک سرمایه برای کشور همانند آقای خاتمی، هاشمی، تاج‌زاده و سایر اصلاح‌طلبان می‌دانم، ولی اطرافیان او یعنی کسانی که دست بر سینه او می‌زنند و می‌گویند که مملکت یک مرد می‌خواهد در حال کندن چاه هستند.

وی دراین‌باره اضافه کرد: توصیه‌ام به آقای احمدی‌نژاد این است که به ریل نظام برگردد و از این حواشی فاصله گیرد. همراه با زنبیل به دادگاه رفتن حاکی از یک بحران روحی است و ارتباط احمدی‌نژاد که زمانی رئیس‌جمهور این کشور بود با چنین آدم‌هایی وارد کردن خسارت به سرمایه‌های اجتماعی خود است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی درباره نیاز به علنی برگزار شدن دادگاه حمید بقایی توضیح داد: درباره آقای بقایی با سایت تابناک گفت‌وگویی داشتم که کمتر از یک ساعت به خواست شورای عالی امنیت ملی (بر اساس گفته سایت) از خروجی حذف شد. در صورت اجازه از سوی آقای بقایی و قوه قضائیه مدارکی در اختیار دارم که نشان می‌دهد او تا خرخره گرفتار است و تخلفاتی کرده است. البته یک‌بار در خصوص آن صحبت کردم که شکایت صورت گرفت و تبرئه هم شدم.

جعفر زاده ایمن آبادی در خصوص دلیل قاطع رفتار نکردن قوه قضائیه با احمدی‌نژاد و نزدیکان به او تصریح کرد: قوه قضائیه در حال تقویت این شائبه در بین مردم است که دست احمدی‌نژاد از حکومت پر است برای همین نمی‌توانند به او حرف بزنند. به نظر می‌رسد بهتر است تا رئیس قوه قضائیه از برجام قدری بیرون آید و اجازه دهد سیاسیون کار خود را انجام دهند و به این مسائل بپردازد.

وی درباره محدودیت‌هایی اخیر برای آقای خاتمی نیز اظهار داشت: آقای خاتمی روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود و یک سرمایه برای کشور است. بنابراین حصر یا محدود کردن او محدود کردن سرمایه‌ها به‌حساب می‌آید. گناه او این بود که تعداد شرکت‌کننده‌ها را در پای صندوق رأی اضافه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار