فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پودر پر کردن دندان قاچاق به ارزش بيش از يك ميليارد ريال در محور لردگان – بروجن کشف شد.
کد خبر: ۵۱۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 02 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از پایگاه خبری پلیس چهارمحال و بختیاری غلام‌عباس غلام‌زاده، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان کالا قصد دارند محموله‌ای را از محور مواصلاتی لردگان – بروجن به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو سه کارتن پودر مخصوص پر کردن دندان به ارزش بیش از یک میلیارد ریال فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.

غلام‌زاده با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی اضافه کرد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری است و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستور کار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار