امام جمعه ایلام گفت: حماسه 13 آبان جایگاه برجسته و ممتازی در تاریخ انقلاب اسلامی دارد، 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ انقلاب و ایران اسلامی همواره تقابل حق علیه باطل بوده است.
کد خبر: ۵۱۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 03 November 2017

 به گزارش  تابناک ایلام؛ آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: 13 آبان نماد استکبار ستیزی امام و ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: پس از شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان جلوه دیگری از این رویارویی میان جبهه حق علیه باطل بود بنابراین این روز مملو از خباثت رژیم آمریکا علیه ایران است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: سفارت آمریکا به معنای واقعی پر از فساد و جاسوسی و قرارگاه فرهنگی و سیاسی علیه ایران تبدیل شده است. پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام  پیروزی عظیمی در خاورمیانه و در سطح جهان در جهت آشکار ساختن ماهیت پنهان شده زمامداران و گردانندگان سیاست خارجی آمریکا به وقوع پیوست.

لطفی تصریح کرد: بنابراین 13 آبان از خاطره انگیزترین روزهای شکوهمند انقلاب اسلامی در   تاریخ معاصر و این عظمت و بزرگی را همواره به یاد خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران با حضور پرشور و حماسی خود به سخنرانی ابلهانه رئیس جمهور آمریکا پاسخی انقلابی و کوبنده داد.

وی ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا کوبنده‌ترین و حماسی‌ترین شعار ملت و رهبر است و این شعار یک شعار اصولی و راهبردی و گفتمان امام و رهبری انقلاب اسلامی در تقابل با شیطان بزرگ است و این شعار کمر رژیم فاسد و گردانندگان دولت آمریکا را خرد کرده است و از این شعار به شدت ترس و وحشت دارند.

وی ادامه داد: اربعین نماد مهمترین و با ارزش‌ترین عوامل پیروزی وحدت یک جامعه است،هیچ حرکت و انقلابی در طول تاریخ بشر بدون وحدت افراد جامعه به پیروزی نرسیده است. پیروان مکتب تشیع را اعتقاد بر این است که قبر شهیدان باید از یادها و ذهن‌ها فراموش نشود و اجتماع در کنار مرقد سید و سالار شهیدان احیای فرهنگ شهادت و ایستادگی در برابر طاغوت زمان است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: مصوبه اخیر آمریکا پیرامون تحریم‌های اخیر و به اصطلاح همه تحریم‌ها علیه ملت ایران تیر خلاص به توافق هسته‌ای و تمسخر و دهان‌کجی به ملت و دولت ایران بود که اعمال این تحریم‌ها حاکی از آن است که برجام هیچگونه منفعتی برای ایران نداشته و درآینده هم نخواهم داشت.

لطفی تصریح کرد: وقتی رژیم آمریکا به صورت آشکار یک معاهده و توافق بین‌المللی را عملا پاره می‌کند و به تعهداتشان عمل نمی‌کند، ادامه برجام برای ایران جز خسارت برای ملت و امتیاز دادن به آمریکایی‌ها و ادامه گستاخی‌های آنها چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت و انتظار می‌رود دولت اقدام متقابل در این زمینه که نه تنها راه را براقدام خصمانه آمریکا در دستور کار خود بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: برجام نه تنها منافع ملی را تامین نکرد بلکه خسارت‌های فراوانی به منافع ملی زد، قطعا تحریم سپاه بهانه است بلکه هدف از تحریم ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

وی ادامه داد: مطرح کردن سپاه و تحریم‌های اخیر به این خاطر است که نهاد سپاه پشتوانه محکم و پر قدرت ملت ایران است و کینه آمریکا به ملت ایران تمام شدنی نیست.

امام جمعه ایلام گفت: از قرارگاه خاتم الانبیا به خاطر تکمیل جاده ایلام - مهران تشکر می‌کنم، متاسفانه این کار بسیار بزرگ که کمتر از یکسال به اتمام رساندند نه در رسانه ملی و نه در بیان مسؤولان استانی و کشوری از اقدام قرارگاه خاتم الانبیاء سخنی به میان نمی‌آید، ظاهرا سپاه پاسداران در این زمینه هم مظلوم مانده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار