به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان با تجمع بزرگ دانش‌آموزان فریاد رسای "مرگ بر آمریکا" در استان آذربایجان شرقی طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۵۱۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 04 November 2017
 همزمان با سراسر کشور و روز 13 آبان در یک حرکت انقلابی دانش‌آموزان، دانشجویان، گروه‌های مختلف مردم و مسئولان با تجمع در خیابان‌های آذربایجان شرقی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مخالفت خود را با سیاست‌های استکباری شیطان بزرگ اعلام کردند.
 
روز سیزدهم آبان ماه امسال نیز انبوه جمعیت در مسیرهای مشخص و تعیین شده با پلاکارد و بنرهای با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، محمد رسول الله،13 آبان ماه یوم‌الله، ما همه سپاهی هستیم، ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است، سپاهی می‌رزمد، آمریکا می‌لرزد، آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی، یک صدا  به سمت محل تجمع راهی بودند و البته زیبایی این راهپیمایی در جوانی آن از جنس دانش‌آموزانی بود که همه متشکل از نسل جدید انقلاب بودند 

ایران در جریان مصدق، نتیجه اعتماد به آمریکا را تجربه کرده است

سردار غلام عسکر کریمیان صبح امروز در راهپیمایی 13 آبان ماه تبریز با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم و انقلابی بزرگتر از انقلاب اول یاد کرده‌اند اظهار کرد: امروز همه اسلام در برابر همه کفر قرار گرفته است که پرچمدار اصلی این نهضت اسلامی و حسینی ایران است.

وی با بیان اینکه با وقوع انقلاب، آمریکا و دشمنان احساس خطر کردند افزود: دشمن با تجزیه ایران به دنبال شکست انقلاب بود ولی علی‌رغم میل باطنی دشمن، انقلاب اسلامی در ایران تثبیت شد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه تلاش بعدی دشمنان تحریف انقلاب و ورود افکار التقاطی و منافقانه در ایران با رویکرد لیبرالی بود گفت: توطئه‌های دشمنان با حضور مردم در صحنه و بصیرت مثال زدنی نقش بر آب شد.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا برای جلوگیری از نشر انقلاب هر کاری کردند تا در جغرافیای ایران محدود شود ولی نتوانستند ایران را در مرزها محدود کنند تصریح کرد: با سیاست آندلوسی کردن ایران و کودتاهای رنگی به دنبال تضعیف ایران بودند که با 8 و 9 دی 88 نقشه‌ها در هم پیچیده شدند. 

کریمیان با بیان اینکه بعد از فتنه 88 دشمن به فکر حمله مستقیم به ایران بود که این اطلاعات بر اساس مستندات اندیشکده‌های آمریکایی است ابراز داشت: اندیشکده‌های آمریکا متفق‌القول شدند و به اوباما نوشتند که اگر فکر می‌کنید با یک حمله برق آسا به زیرساخت‌های هسته‌ای ایران، این کشور را شکست خواهی داد، این فکر احمقانه است چرا که شاید شروع کننده نبرد شما باشید ولی هرگز تمام کننده آن نیستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با راه‌های دیپلماتیک و تحریم‌های اقتصادی خواستند مانع پیشروی انقلاب ایران شوند خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای و تشدید تحریم‌ها را در دستور کار قرار دادند ولی از روزهای نخست برجام، آمریکا اصلی‌ترین ناقض برجام بوده و هست، روز به روز تحریم‌ها را تشدید می‌کند و می‌خواهد با ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از انقلاب دلسرد کنند. 

فرمانده سپاه عاشورا افزود: امام خمینی(ره) فرمودند که ما را از تحریم نترسانید چرا که ما ملت رمضان هستیم و 8 سال با 44 کشور نبرد کرده‌ایم. جوانان برومندی داریم که در عرصه‌های نبرد ترکیبی «نظامی»، «امنیتی» و «جنگ نرم» نقش آفرینی می‌کنند و همه عمر و زندگی خود را برای احیای انقلاب می‌گذارند.

کریمیان تصریح کرد: ما در خط مقدم مقابله با استکبار هستیم و باید این خط مقدم را روز به روز با تبعیت از رهبری و تکیه بر توان داخلی تقویت کنیم. ما هیچ راهی به جز جهاد کبیر در برابر دشمنان نداریم و امروز در روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه بااستکبار جهانی اعلام می‌کنیم که با جهاد کبیر سد راه دشمنان شده و همیشه در صحنه خواهیم بود.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :