نماینده شورای اقتصادی آلمان گفت: خوشبختانه واحدهای تولیدی ارومیه با وجود مشکلات بسیاری که بر سر راه آنها بوده، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌اند.
کد خبر: ۵۱۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 05 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:الکساندر جرجیانا ، با اشاره به اینکه شورای اقتصادی آلمان بیش از 11 و 800 نفر عضو دارد، اظهار داشت: بی‌تردید مهمترین مسئله برای اقتصاد، امنیت و آرامش در یک منطقه بوده چون ناآرامی در یک منطقه سمی برای آن محسوب می‌شود.

وی افزود: آرامش در یک منطقه سبب می‌شود که بتوان کشوری را مورد توجه قرار داد، بنابراین شورای اقتصادی آلمان، کشور ایران و به ویژه ارومیه را آرام و امن ارزیابی کرده و خوشبختانه مردمی در این خطه زندگی می‌کنند که بسیار علاقه به پیشرفت داشته و بنابراین این ندا داده می‎شود که می‌توان نگاه ویژه‌ای به این منطقه داشت.

نماینده شورای اقتصادی آلمان با اشاره به بازدید خویش از چند واحد تولیدی در ارومیه، گفت: در این رابطه از جمله مسائل جالب توجه این بود که شرکت‌های مستقر در ارومیه با وجود مشکلات بسیاری که گریبانگیر آنها بود به پیشرفت‌های بسیاری رسیده بوده و بنابراین به نظر می‌رسد که این شرکت‌ها با همکاری شرکت‌های آلمانی می‌توانند پرش بزرگی داشته و با یکدیگر پیشرفت کنند.

وی با اشاره به اینکه دانش و کنترل آلمانی توسط شرکت‌های این کشور، به ایران منتقل می‌شود تصریح کرد: بی‌تردید اگر آلمان و ایران با یکدیگر همکاری داشته باشند، یک موفقیت بسیار برای این کشور محسوب می‌شود.

جرجیانا افزود: باید با این دیدارها و بازدیدهایی که از شرکت‌های ایرانی صورت می‌گیرد، در کشور آلمان ثابت شود که ایران کشوری آرام و امن است که آنها به دنبال آن هستند، تا بتوانند به سمت این کشور متمایل شوند.

وی بیان کرد: ماموریت ما این است که به تمام استان‌های ایران سفر کرده و وقتی استانداری از سفیر ایران در آلمان تقاضا کند که شورای اقتصادی به استان آنها سفر کند، ما به آن استان سفر می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار