این استان با بیش از سه هزار و پانصد واحد صنعتی به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور، دارای ظرفیت های کم نظیری در بخش های مختلف صنعتی از جمله لوازم خانگی،دارویی، بهداشتی، غذایی، قطعات خودرو و کشاورزی می باشد.
کد خبر: ۵۱۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 05 November 2017
به گزارش تابناک : رحیم بنا مولایی در دیدار با هیات تجاری استان هوآسانگ کره جنوبی با اشاره به تجارت صنعت غذایی حلال گفت: ما آمادگی داریم تا در تجارت بین المللی حلال تحت برندهای ملی و بین المللی در بازارهای مختلف حضور فعال داشته باشیم، زیرا تولید کنندگان ایرانی توانسته اند محصولات حلال را با کیفیت بالا به بازارهای هدف صادر کنند.

وی افزود: آشنایی بیشتر کره جنوبی نسبت به بازار ایران و همکاری اقتصادی با کره جنوبی توسعه صادرات و حضورفعال‌تر ایران در بازار جهانی را درپی خواهد داشت . 

در این دیدار رئیس هیات تجاری استان هوآسانگ کره جنوبی گفت: این استان از گسترش همکاری های اقتصادی بین دو استان به ویژه در زمینه های ماشین آلات، فناوری اطلاعات، دارو، صنایع شیمیایی و قطعات خودرو استقبال می کند. 

جونوب پارک  افزود:در راستای تفاهم نامه قبلی منعقده بین دو استان هوآسانگ و البرز پیرامون گسترش همکاری های تجاری و سرمایه گذاری مشترک دعوت نامه ای برای دیدار از کره جنوبی تقدیم  هیات تجاری استان البرز شده است.

برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان دو استان و بازدید هیات تجاری البرز از صنایع از جمله برنامه هایی است که درسفر هیات تجاری استان البرز به هواسانگ کره جنوبی تدارک دیده شده است .

در این دیدار مقرر شد هیات تجاری استان البرز اوایل سال آینده در پاسخ به دعوتنامه مذکور  راهی کره جنوبی شود.






منبع : پیام آشنا البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار