کد خبر: ۵۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸ 23 June 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمد رحیم نوروزیان در جلسه ستاد استانی دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی،با توجه به میزبانی جشنواره تئاتر رضوی از سوی این استان افزود:باید با تمام توان این جشنواره را در سطح ملی و بین المللی مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره باید شایسته عنوان استان باب الرضا و گنجینه معرفتها باشد، تصریح کرد:مدیران دستگاههای اجرایی استان باید به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

نوروزیان افزود:علاوه بر انجام کار متناسب با عنوان استان که باب الرضا (ع) و گنجینه معرفتهاست باید برگزاری این جشنواره به شکلی انجام شود که با نام مبارک امام رضا(ع) تطابق و تناسب داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تئاتر رضوی می تواند یک برند فرهنگی برای استان باشد،ادامه داد:برگزاری جشنواره تئاتر رضوی می تواند فرصت خوبی برای معرفی استان در سطح ملی و بین المللی باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خواستار برنامه ریزی و تعامل بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی استان در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره شد.

وی تصریح کرد:باید در تطبیق محتوا، حواشی و برنامه های این جشنواره مراقبت و دقت شود تا به هیچ وجه اقدام و کاری نامناسب با عنوان این جشنواره انجام نشود.

نوروزیان با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران و عدم اهتمام مناسب به این مهم اظهار داشت:جشنواره تئاتر رضوی یک رویداد و افتخار بزرگ جهت توسعه و تعمیق فرهنگ رضوی است و توقع این است که مدیران با درک این مهم، با جدیت بیشتری در این عرصه همکاری کنند.

گفتنی است خراسان شمالی ۲۵ تا ۲۹ مردادماه میزبان دهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار