کد خبر: ۵۲۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱ 05 November 2017
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از انسداد محور روستای کُمبل به روستای آبشیرین در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اسماعیل احمدی ظهر امروز در نشست انسداد محور روستای کُمبل به روستای آبشیرین گچساران که با حضور فرماندار و مشاورین طرح در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه بهسازی و تعریض محور گچساران به روستای باباکلان، بی‌بی حکیمه و گناوه یکی از محورهای قدیمی و پر تردد است که با بهسازی و تعریض این جاده‌ها می‌توان از بسیاری اتفاقات ناگوار در این مسیر جلوگیری کرد.

رئیس راه و شهرسازی گچساران با بیان اینکه تعریض و بهسازی این جاده‌ها یکی از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی است، بیان کرد: احداث، تعریض و بهسازی این جاده بخشی از مسؤولیت نفت است که باید در این راستا خوب عمل کرد.

وی با اشاره به زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای تعریض و بهسازی جاده گچساران، باباکلان ، بی‌بی حکیمه و گناوه اذعان کرد: برای احداث و بهسازی هر قطعه چهار ماه زمان پیش بینی شده است.

احمدی با اشاره به انسداد محور جاده روستای کُمبل به روستای آبشیرین گچساران تصریح کرد: هفته آینده روز شنبه با همکاری فرماندار، اداره راهداری، نیروی انتظامی و رسانه‌ها انسداد این محور به صورت رسمی اعلام می‌شود تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه برای تردد و عبور و مرور جاده فرعی در نظر گرفته شده است، افزود: خودروهای سبک و سنگین و اهالی روستاها برای تردد و عبور مرور می‌تواند از دشت میرزا به طرف روستای آبشیرین تردد داشته باشند.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان اینکه برای تعریض و بهسازی جاده کُمبل به روستای آبشیرین قریب بر 7 کیلومتر از این محور مسدود خواهد شد، عنوان کرد: در هفته آینده بیش از 2 کیلومتر از این محور عملیات اجرایی تعریض و بهسازی انجام و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

احمدی با بیان اینکه در هنگام انسداد محور تمام علائم رانندگی توقف ممنوع نصب خواهد شد، افزود: بعد از احداث و بهسازی این جاده تمام علائم راهنمایی و رانندگی از سوی اداره راهداری در این جاده نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح تعریض و بهسازی جاده باباکلان، بی‌بی حکیمه، گناوه به گچساران از آذر سال ۱۳۹۵ آغاز شده و براساس برنامه ریزی قرار است در مدت زمان ۲۴ تا ۳۶ ماه بهره‌برداری برسد.

احمدی افزود: بهره برداری از این تعداد طرح نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری با بهبود جاده ارتباطی به بارگاه بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: خارج شدن برخی روستاها از بن‌بست ارتباطی، آسان شدن حمل و نقل تولیدات کشاورزی و کاهش خسارت‌های سوانح جاده‌ای از دیگر مزایای اجرای این طرح‌ها خواهد بود.
برچسب ها: روستای کمبل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار