عضو شورای شهر ارومیه:
عضو شورای شهر ارومیه گفت: متاسفانه شهردار ارومیه به راحت‌ترین روش‌های درآمدی شهری بسنده کرده و تنها از سه روش درآمدی استفاده می‌کند.
کد خبر: ۵۲۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 07 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:مرتضی پیری ، با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه با وجود 90 روش درآمدی، تنها به سه روش بسنده کرده است اظهار کرد: متاسفانه شهرداری ارومیه به راحت‌ترین روش‌های درآمدی یعنی فروش املاک، تراکم فروشی و صدور پروانه ساختمان بسنده کرده و از سایر روش‌ها غافل شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه نیز باید همانند شهرداری تهران از محل پل‌های شهری از شهرندان عوارض بگیرد تصریح کرد: این اقدام در راستای اجرای عدالت مالیاتی انجام شده اما متاسفانه قانون اجازه این کار را نمی‌دهد.

عضو شورای شهر ارومیه در ادامه با تاکید بر اینکه با تصویب ارومیه 2020 در شورای شهر اورمیه، نگاهی راهبردی به جایگاه بین‌المللی این شهر انجام می‌شود گفت: بی‌شک برای پیشرفت این شهر، تصویب ارومیه 2020 باید مورد توجه قرار می‌گرفت.

وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه برای توسعه شهر،با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود فرهنگی، دینی، قومی، طبیعی، گردشگری و در کل تمام ابعاد توسعه شهر، در ارومیه ۲۰۲۰ تلاش می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار