تابناک: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به زمان باقیمانده تا روز خبرنگار بعید است جشنواره مطبوعات امسال در آن روز برگزار شود.
کد خبر: ۵۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴ 24 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی اظهار کرد: قرار است تا پایان هفته آینده زمان و چگونگی برگزاری جشنواره مطبوعات بررسی و اعلام شود.

وی با بیان اینکه قصد داریم در مورد کیفیت برگزاری جشنواره مطبوعات از اهالی مطبوعات و اصحاب رسانه استفاده کنیم، افزود: چند رویکرد در جشنواره مطبوعاتی سال جاری مدنظر قرار دارد که با بررسی نظرات تمامی اصحاب رسانه و مطبوعات استان این رویکردها مشخص خواهد شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اضافه کرد: تمایل داریم تا زمان برگزاری جشنواره مطبوعات و اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره در 17 مرداد همزمان با روز خبرنگار باشد اما با توجه به زمان باقیمانده تا آن روز بعید است که اعلام نتایج به آن روز برسد.

حجت الاسلام ارزانی با بیان اینکه مطلوب این است که مراسم روز خبرنگار و جشنواره مطبوعات همزمان برگزار شود، ادامه داد: اما اگر زمان داوری آثار و برگزاری جشنواره به روز خبرنگار نرسید، دو مراسم جداگانه برگزار خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: در ابتدا قرار بود با پنج مدیر مسوول روزنامه‌های استان اصفهان پیرامون زمان و کیفیت برگزاری جشنواره مطبوعات صحبت و نظرات آنها اعمال شود اما برخی افراد اعتراض داشتند که باید نظرات دیگر اصحاب رسانه استان نیز گرفته شود. بنابراین قرار شد در پنج حوزه روزنامه‌ها، سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها، عکاسی، هفته نامه و دوهفته نامه و سرپرستی‌ها برنامه داشته باشیم که هر کدام از این حوزه یک نفر را به عنوان نماینده معرفی کنند و یک شورای هم اندیشی تشکیل شود و شورای هم اندیشی به عنوان فصل الخطاب در نظر گرفته شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در این صورت نظرات بیشتری برای برگزاری جشنواره مطبوعات دریافت می‌شود، تاکید کرد: یک دبیر نیز در شورای هم اندیشی انتخاب می‌شود که برای جلوگیری از پیش آمدن حرف و حدیث ها در داوری و انتخاب آثار نظر می‌دهد و این دبیر نباید صاحب رسانه‌ای باشد.

حجت الاسلام ارزانی اظهار کرد: ما یک فرد آکادمیک را برای سمت دبیری جشنواره ترجیح می دهیم و این موضوع نیز در شورای هم اندیشی مطرح می‌شود و دبیر جشنواره مطبوعات استان اصفهان انتخاب خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این جشنواره نیز بخشی با داوری روابط عمومی‌های سایر ارگان‌ها وجود خواهد داشت، گفت: هنوز وارد جزییات نشده‌ایم. با تشکیل شورای هم اندیشی وارد جزییات برگزاری جشنواره مطبوعات خواهیم شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :