فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: طی یک هفته گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ۳ باند مواد مخدر و ۴ باند سرقت به عنف در غرب استان تهران کشف و متلاشی شدند.
کد خبر: ۵۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷ 24 June 2015
محسن خانچلری در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات فعال در غرب تهران، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته در غرب استان تهران با تلاش شبانه‌روزی سروقامتان عرصه امنیت، چندین باند سرقت و قاچاقچیان موادمخدر کشف و متلاشی شد.

وی افزود: در خصوص 3 باند متلاشی شده موادمخدر که اقدام به قاچاق در غرب استان تهران می‌کردند با فعالیت شبانه‌روزی که کمیته‌های تخصصی داشتند، مقدار 800 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: تعداد افرادی که در رابطه با باندهای مواد مخدر دستگیر شده‌اند 9 نفر است و همچنین از این 3 باند مواد مخدر 5 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است که این افراد بعد از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

خانچرلی بیان کرد: 4 باند سرقت طی هفته گذشته متلاشی شد که در این خصوص نیز تعداد 8 نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند که لازم است این را بیان کنم که یکی از این سارقان مسلح بوده و محدوده فعالیتشان شهرستان‌های شهریار، رباط‌کریم و بهارستان بوده است.

وی عنوان کرد: اعضای باند سرقت موبایل و گردنبندقاپ نیز تا این لحظه به 40 فقره سرقت در محدوده شهریار، رباط کریم و بهارستان اعتراف کرده‌اند و باند زورگیری که در قالب مسافر اقدام به سرقت به عنف می‌کردند نیز متلاشی شد که دو نفر از این باند مرد و دو نفر دیگر زن بودند که این سارقین نیز تا این لحظه 8 فقره از مالباختگانشان شناسایی شده‌اند.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و همچنین قرارگیری غرب استان تهران در محدوده‌ای که ترانزیت و مسافر از آن عبور می‌کند، افراد تحت عنوان اینکه مسافر هستند اقدام به روزه‌خواری در ملاء عام می‌کنند که این مهم نیز در دستور کار قرار گرفت تا به کمترین حد ممکن برسد.

خانچرلی افزود: ابلاغیات لازم در بحث روزه‌خواری به پلیس‌های تخصصی و راهور انجام شده است که با هرگونه روزه‌خواری در ملاء عام براساس ماده قانونی با این افراد برخورد می‌شود و بعد از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار