مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: پنج واگن قطار شهری در حال ورود به شیراز است که با این تعداد، شمار واگن‌های این سازمان در فاز یک خط یک به 25 واگن خواهد رسید.
کد خبر: ۵۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 24 June 2015

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز: اسدالله حاجی زمانی اظهار داشت: واگن‌های خریداری‌شده پس از ترخیص از گمرک بندرعباس عصر دیروز به شیراز رسید و با ورود این تعداد واگن و طی مراحل تست آن‌ها شاهد افزایش ساعات بهره‌برداری از فاز یک متروی شیراز خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز با یادآوری اینکه شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع)، سومین شهر برخوردار از خدمات ریلی درون‌شهری در کشور پس از تهران و مشهد است افزود: تا سال آینده حداقل 20 واگن دیگر به جمع واگن‌های متروی شیراز اضافه خواهد شد و سرویس‌دهی به شهروندان شیرازی افزایش خواهد یافت.

خط یک متروی شیراز به طول 24.5 کیلومتر حدفاصل میدان احسان تا میدان الله در حال احداث است که فاز یک به طول 10.5 کیلومتر حدفاصل میدان احسان تا میدان نمازی در سال گذشته به بهره‌برداری نهایی رسیده و مابقی مسیر از میدان نمازی تا میدان الله در قالب فاز دوم پروژه در حال ریل‌گذاری و تکمیل نهایی است.

این فاز به طول 14 کیلومتر تا پایان سال 1395 به بهره‌برداری خواهد رسید.

هم‌اکنون فعالیت ساخت و تکمیل در تمام ایستگاه‌های فاز دوم پروژه بدون وقفه در جریان است تا مطابق با برنامه زمان‌بندی‌شده شاهد بهره‌برداری از 14 کیلومتر باقی‌مانده خط یک باشیم.

برچسب ها: مترو شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار