معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام:
در واقع باید در بیشتر موارد سرعت را نباید فدای صحت اخبار کنیم چون در بیشتر مواقع خبرنگارانی تماس گرفته و موضوعی را دنبال می‌کنند که به نظر مجموعه این خبر در مراحل اولیه پردازش است که باید با صبر و درایت این خبر در اختیار رسانه‌های استان ایلام قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳ 24 June 2015

 به گزارش تابناک ایلام ،محمدرضا نظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سردار دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام که فردی اهل تعامل با اصحاب رسانه هستند کمال تقدیر و تشکر را دارم تمام اخبار و اطلاعات نیروی انتظامی به صورت شفاف در اختیار رسانه‌های استان ایلام قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: از نهادهای نظارتی درون‌سازمانی از جمله حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی که در تمام اقدامات انجام شده ناجا همراهی لازم را در ارائه اخبار و اطلاعات به اصحاب رسانه دارند سپاسگزارم.

وی ادامه داد: از همه اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ایلام تقدیر و تشکر دارم که در مناسبت‌ها و حوادث مختلف و در جاهایی که نیاز بوده با صبر و تامل خبری را منتشر کنند به موقع اقدام کرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: این اقدام خبرنگاران در تولید امنیت و احساس امنیت در استان ایلام کمک شایانی به مسئولان امر کرده است گاهی اوقات انتشار سریع یک خبر می‌تواند عامل ناامنی در جامعه باشد.

نظری تصریح کرد: مجموعه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان این حق را برای خود قائل بوده که تقدیر و تشکر را در حضور حضور فرمانده انتظامی استان ایلام از اصحاب رسانه استان ایلام داشته باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ایلام گفت: خبرنگاران در واقع بازوی نیروی انتظامی قلمداد شده چون هرجا خبرنگاران کمک کرده‌اند در آن مجموعه تولید امنیت بیشتر بوده و نقش رسانه‌ها در تولید امنیت به‌عنوان کمک‌کار پلیس قابل تحسین است.

وی ادامه داد: در واقع باید در بیشتر موارد سرعت را نباید فدای صحت اخبار کنیم چون در بیشتر مواقع خبرنگارانی تماس گرفته و موضوعی را دنبال می‌کنند که به نظر مجموعه این خبر در مراحل اولیه پردازش است که باید با صبر و درایت این خبر در اختیار رسانه‌های استان ایلام قرار گیرد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار