فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک با بیان اینکه فرهنگ بسیجی خمیرمایه جبهه مقاومت است، گفت: در دوران دفاع مقدس با فرهنگ بسیج در برابر صدام خبیث ایستادیم و حتی یک وجب خاک کشور به دشمن داده نشد.
کد خبر: ۵۲۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 24 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مسلم لطفی‌زاده در سخنرانی پیش از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت:گروهک تکفیری داعش طی مدت 6 سال جنایات بسیاری علیه مردم مسلمان، شیعه، سنی و سایر مذاهب دیگر در کشورهای پیرامون انجام داد؛ جنایتکارانی که به کودکان، جوانان، پیرزنان و مردان  رحمی نکردند و به بدترین حالت جنایات خود را انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: در مقابل هجمه ناجوانمردانه و خبیثانه داعش، یک جنبش مبارک مبتنی بر ارزش آزادگی در منطقه به وقوع پیوست؛ فرهنگی که حضرت امام(ره) در آغاز تشکیل انقلاب اسلامی به آن اشاره کرده و درصدد ایجاد یک بیداری علیه استکبار جهانی بودند، همان فرهنگ بسیج بود.

لطفی‌زاده اضافه کرد: حرکت فرهنگی بسیجی حرکت بیداری، جهادی، مخلصانه و مردمی در برابر خیانتکاران و جنایتکاران جمعیتی عالم است که سردار سرافراز قاسم سلیمانی پیش‌قراول حرکت بزرگ بسیج و تشکیل نیروهای عظیم مردمی در کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، لبنان و سوریه  بود.

وی خاطرنشان کرد: به قدری داعش رعب و وحشت در بین مردم ایجاد کرده بود که برخی احساس نگرانی می‌کردند اما با توکل بر خدا، تکیه بر فرهنگ بسیجی و رهبری مقام عظمای ولایت موجی را ایجاد و پیروزی را نصیب جبهه مقاومت کرد.

این مسؤول تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس با فرهنگ بسیج در برابر صدام خبیث ایستادیم و حتی یک وجب خاک کشور به دشمن داده نشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: در برخی از موضوعات کشور اگر موفقیت چشمگیر نصیب کشور نشده به دلیل دوری از فرهنگ بسیج بوده که می‌توان به عدم ایجاد رونق اقتصادی و رفاه متناسب در بین مردم اشاره کرد.

 لطفی‌زاده ادامه داد: به دلیل عدم تکیه متولیان اقتصادی به فرهنگ بسیجی و وارد میدان نشدن در این عرصه نتوانسته‌اند در جنگ اقتصادی موفق عمل کنند.

وی اضافه کرد: فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، توجه به ظرفیت‌های داخلی و مردم و سالم‌سازی ساز و کارهای اقتصادی و جلوگیری از رانت، تجاوز و دست‌اندازی به بیت‌المال است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: موفقیت در جبهه اقتصادی نیازمند مدیران با روحیه جهادی و بسیجی است؛ بیگانگان هیچ‌گونه دلسوزی به نظام ندارند و حل مشکلات اقتصادی با چشم داشتن به دشمنان محقق نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اذعان کرد: امروز نهال مقدس بسیج به درختی تنومند و پرثمر تبدیل شده و در هر کجا مشکلات وجود داشته باشد با حضور پرافتخار بسیجیان برطرف شده است.

لطفی‌زاده با بیان اینکه بسیج در دفاع از امنیت از هیچ‌گونه کوششی فروگذار نکرده است، افزود: امروز بسیجیان بدون هیچ ادعایی با تورهای ایست و بازرسی و گشت‌های اطلاعاتی و امنیتی به دنبال تأمین نعمت بزرگ امنیت در جامعه هستند.

وی ادامه داد: بسیجیان به شکل بسیار مظلومانه در شب‌های سرد بدون امکاناتی در حال تأمین امنیت هستند که چشم بسیج همیشه بیدار و فعال است.

این مسؤول با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی بسیجی برای خدمت‌رسانی به مردم روستاهای محروم اضافه کرد: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب همچنان محرومیت در برخی مناطق وجود دارد و برخی از روستاها فاقد امکانات اولیه هستند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار