رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز، گفت: ۳۰ هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز مشغول تحصیل بوده که بیش از ۹۸ درصد این دانشجویان بومی البرز هستند.
کد خبر: ۵۲۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 25 November 2017
به گزارش تابناک : سید صاحب سادات حسینی در نشست خبری سازمان بسیج علمی، پژوهشی، فناوری و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز که ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج و پژوهش برگزار شد، اظهار داشت: بومی سازی تکنولوژی و کارهای جدید در عرصه فناوری برای دانشگاه علمی و کاربردی اهمیت زیادی دارد و کار پژوهشی که منجر به اشتغال نشود در این دانشگاه پیگیری نمی‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز با تاکید بر اینکه تفکر بسیجی به دنبال ایجاد اشتغال است، افزود: اساتید و دانشجویان بسیجی با روحیه جهادی در تفکر حل مشکلات تولید و اشتغال  کشور هستند.

سادات حسینی با بیان اینکه سال گذشته دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز 3 مقام در جشنواره سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان البرز کسب کرد، گفت: مرزهای فناوری به سوی محصولات فن بازار پیش می‌‌رود و در این عرصه  کار بسیجی نیاز است و باید موانع در این امر برداشته شود.

وی با  مخالفت برای پرداخت وام به کارهای بدون بازخورد، عنوان کرد: طرح‌های که بازگشت هزینه ندارد و زمان بر است پرداخت تسهیلات به آن بیهوده بوده و بیشتر جوان را درگیر این مسائل می‌کند و باید نقطه سر به سر پروژه‌ها کامل حساب شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان البرز با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی آماده همکاری با بسیج و سپاه در زمینه استارت آپ‌ها است، اضافه کرد:مشکل اصلی کشور ایجاد شغل است و بسیج در این زمینه کارهای خوبی می‌تواند انجام دهد و ایجاد اشتغال برای جوانان خود یک حرکت بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه 30 غرفه توسط دانشگاه علمی و کاربردی در هفته پژوهش در دانشگاه پیام نور ایجاد شده است، افزود: این غرفه‌ها بدون کمک اعتبار دولتی ایجاد شده و هر طرحی که برای تولید انبوه در کشور مناسب باشد دانشگاه در این طرح آماده همکاری و مشارکت است.

سادات حسینی با اشاره به اینکه دانشجویان این دانشگاه از اواخر سال 92 تاکنون رشد چشمگیری دارد، بیان داشت: 30 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان البرز مشغول تحصیل بوده که بیش از 98 درصد این دانشجویان بومی استان البرز هستند.

وی ادامه داد: مجوز 3 مرکز جدید علمی و کاربردی برای سه حوزه ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و وزارت نیرو در استان البرز دریافت شده است.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار