معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور 650 هزار کارت هوشمند ملی در استان از ابتدای این طرح تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۵۳۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 28 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، فرهاد میرزاییتاکنون 720 هزار درخواست کارت هوشمند داشته ایم که از این تعداد 650 هزار کارت صادر شده است.

وی  افزود: در حال حاضر همه افراد بالای 15 سال می‌توانند برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کننند.

میرزایی با تاکید بر لزوم تسریع در ارائه درخواست دریافت کارت هوشمند ملی، گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد جامعه هدف استان که افراد بالای 15 سال هستند تحت پوشش کارت 

ملی هوشمند قرار دارند و زمانی که به پوشش 100 درصدی برسیم کارکردهای کارت هوشمندملی شروع شده و کارت‌های دیگر در این کارت تجمیع می‌شود.

وی با بیان اینکه همه افراد باید اقدام به دریافت کارت ملی هوشمند کنند، افزود: هزینه ثبت نام آن نیز با مراجعه به سایت www.ncr.ir 20 هزار تومان است که با ثبت نام در دفاتر پیشخوان و دفاتر پستی حدود 10 هزار تومان دیگر به آن افزوده می‌شود.

معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی اداره کل ثبت احوال استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد برای ثبت نام کارت هوشمند باید به این سایت مراجعه کرده و نزدیکترین دفتر ثبت احوال یا 
پُستی محل زندگی خود را برای مراجعه انتخاب کرده و زمان مراجعه را نیز خود مشخص کنند.

وی افزود: با ثبت نام در سایت و مشخص کردن زمان مراجعه، یک روز قبل از مراجعه از طریق پیامک به افراد یادآوری می‌شود و افراد با مراجعه به محل، کارهای درخواست صدور کارت خود را تکمیل می‌کنند و با صدور کارت نیز مجددا پیامک برای افراد ارسال می‌شود که کارت خود را تحویل بگیرند.

میرزایی با اشاره به رسوب 30 هزار کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت احوال استان، گفت: از همه افرادی که کارت هوشمند ملی برای آنها صادر شده درخواست داریم برای دریافت کارت خود به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند.

وی افزود: افراد تا یک سال برای دریافت کارت خود فرصت دارند و در صورت عدم مراجعه کارت آنها ابطال شده و باید مجددا برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار