مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران:
مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران از همکاری دانشگاه‌های مالزی و اندونزی با دانشگاه قم خبر داد.
کد خبر: ۵۳۱۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 29 November 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نصیری در جمع خبرنگاران در سالن جلسات دانشگاه قم، با اشاره به برگزاری چهارمین کنگره بین‌المللی فرهنگ و اندیشه دینی اظهار داشت: کمیته علمی با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه و دانشکده الهیات دانشگاه قم به ریاست حجت‌الاسلام راغبی تشکیل می‌شود.

وی گفت: انجمن علمی اسلام و پیشرفت دانشگاه شیراز، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه مدنی آذربایجان، دانشگاه بوعلی سینا همدان و دانشگاه شهید بهشتی تهران نیز در این کنگره با دانشگاه قم همکاری می‌کنند. 

نماینده موسسه فرهنگی مبین در این کنگره تصریح کرد: شروع فراخوان از اول آبان ماه جاری هست و اول بهمن‌ماه جاری و پایان ارزیابی علمی بیستم اسفندماه جاری است که چهاردهم اسفندماه نیز این کنگره برگزار می‌شود. 

نصیری از نقد کتاب‌ها و مقالات فراخوان شده و نشر الگوهای تربیت و ناشرین اسلامی و پر استناد سازی منابع اصیل اسلامی در کشورهای مختلف و معرفی دانشگاه قم به کشورهای مختلف و دسترسی آسان به متون اصیل اسلامی  خبر داد و خاطرنشان کرد: مقالات رسیده در پایگاه‌های اسنادی ایندکس شده و به‌صورت مقالات و سی‌دی‌ها منتشر می‌شود و به‌صورت فارسی و انگلیسی به دست پژوهشگران خواهد رسید. 

وی گفت: در کنگره اول هزار مقاله، در کنگره دوم 800 مقاله و در کنگره سوم که با موضوع موعودگرایی بود 500 مقاله ارسال‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار