مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: الگوگیری از فرهنگ ایثار در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه تبلور یافت.
کد خبر: ۵۳۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 12 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام هادی عسگری در نشست با جمعی از ایثارگران استان کرمانشاه که در محل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: الگوگیری از فرهنگ ایثار و شهادت در خدمت‌رسانی به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه تبلور یافت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بنیاد شهید از ابتدا عضو ستاد بحران نبوده است گفت: از همان ساعات اولیه زلزله رئیس بنیاد شهید در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران دستورات ویژه را صادر کردند و تمام امکانات خود بسیج شد.

عسگری با اشاره به اینکه در این زلزله اخیر تمامی جلوه‌های ایثار به برکت حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگر نمود پیدا کرد عنوان کرد: امروز جوانان از شهدا الگو می‌گیرند و ما می‌بینیم ین الگو تا چه حد کارگشا است و مردم صحنه‌های زیبایی از ایثار، مودت، اخوت، صبر و فداکاری را خلق کردند.

وی بیان کرد: در این مملکت به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت ترویج می‌یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باتوجه به دامنه و‌ وسعت خسارات در منطقه، خدمات انجام شده فراتر از انتظار بوده است افزود: مردم ما در زمان جنگ، فرزندان خود را به جبهه فرستادند و خود نیز در پشت جبهه حضور داشتند و توانستند با وجود سختی‌ها دشمن را خسته و درمانده کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار