استاندار فارس گفت: این کارخانه سالانه 600 هزارتن کربنات سدیم تولید و توسعه این پروزه در دستور کار مدیران شهرستان و استان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۳۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 15 December 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:اسماعیل تبادار در حاشیه بازدید از کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد در این شهرستان اظهار داشت: موقعیتی فراهم شد تا به شهرستان فیروزآبادسفر و پروژه های نیمه تمام شهرستان را رصد کنم.

وی افزود: پیچ و خم‌های جاده فیروزآباد که به عنوان جایگاه مرگ تلقی شده باید هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

استاندار فارس ادامه داد: دیگر پروژه‌ای که مورد بازدید قرارگرفت پروژه سد هایقر و نقشی که برای شهرستان در ابعاد اقتصادی، صنعتی و آب شرب فراهم می‌کند بوده است.

تبادار اضافه کرد: شاهد پیشرفت 90 درصدی پروژه سد هایقر هستیم و مشکلات این پروژه در دستور کار مدیران شهرستان و استان قرار خواهد گرفت و به‌زودی بهره‌برداری از این پروژه کلان انجام می‌شود.

وی گفت: تاکید استانداری بر این است که در سد احداث شده، توجه بیشتری کرد تا به مقصود نهایی رسد.

نماینده دولت در استان فارس بیان داشت: کارخانه کربنات سدیم که برای تکمیل پروژه 500 نیرو مشغول به کار است و بیشتر نیروهای این کارخانه بومی شهرستان بوده باید حمایت بیشتری شود.

تبادار خاطرنشان کرد: این کارخانه سالانه 600 هزارتن کربنات سدیم تولید و توسعه این پروزه در دستور کار مدیران شهرستان و استان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به گزارش فرماندار شهرستان فیروزآباد مبنی بر نرخ بیکاری 18 درصد تصریح کرد: این نرخ در شهرستان فیروزآباد نگران‌کننده است چراکه میانگین نرخ بیکاری در استان فارس یازده و چهاردهم درصد بوده و با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان با پیگیری و گزارش‌ها فرماندار به استان برنامه توسعه شهرستان فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار