مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: متقاضیان مالک که پیام دعوت‌نامه امروز دریافت کرده‌اند خواست همراه با مستاجر خود به ستاد معین اصفهان مراجعه کرده تا مراحل تکمیل پرونده مستاجر نیز انجام شود‌.
کد خبر: ۵۳۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 16 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامحسین خانی،گزارش  روزانه از روند بازسازی در منطقه زلزله‌زده شهر سرپل‌ذهاب را ارائه داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تا‌کنون 14 هزار 923 واحد در این شهر زلزله‌زده مورد ارزیابی قرار گرفته است، افزود: 5 هزار 296 واحد از این تعداد 

احداثی نوع اول، و 133 واحد احداثی نوع دوم، 4 هزار و 535 واحد تعمیری نوع اول، 3 هزار و 170 واحد تعمیری نوع دوم، یک‌هزار و 789 واحد تعمیری نوع سوم، 887 واحد نیز عملیات آواربرداری آن انجام شده و تعداد 214 عدد کانکس تحویل متقاضیان واجد شرایط شده است.

به گفته وی، ارزیابی واحد، دریافت پیام، مراجعه به ستاد و تشکیل پرونده، مراجعه به شهرداری برای دریافت دستور تهیه نقشه، ارائه دستور تهیه نقشه به ستاد و دریافت نامه معرفی به نظام مهندسی، ارائه  نقشه‌های سازه و معماری به ستاد و دریافت معرفی‌نامه شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی، مراجعه به شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی، ارائه پروانه ساختمان 

به ستاد برای شروع کار، دریافت معرفی به بانک برای اخذ تسهیلات بانکی، مراجعه به بانک برای عقد قرار‌داد، ارائه تایید عقد قرارداد بانک به ستاد، پرداخت مراحل مختلف تسهیلات و بلاعوض بر حسب پیشرفت کار مراحل تشکیل پرونده احداثی(تخریبی) است.

خانی، ارزیابی واحد مسکونی، دریافت پیام برای تشکیل پرونده، مراجعه به ستاد و ارائه مدارک مربوطه، دریافت پیام مراجعه به بانک عامل برای اخذ تسهیلات، مراجعه به بانک برای عقد قرارداد، دریافت دستور کار تعمیر از کارشناس ستاد، شروع عملیات تعمیرات زیر نظر کارشناس ستاد، ارائه تایید عقد قرارداد بانک به ستاد برای پرداخت مراحل مختلف تسهیلات و بلاعوض بر حسب پیشرفت کار را به عنوان مراحل تشکیل پرونده تعمیراتی نوع اول عنوان کرد.

این مسؤول ادامه داد: مراحل تشکیل پرونده تعمیراتی نوع دوم شامل دریافت پیام برای تشکیل پرونده، مراجعه به ستاد و ارائه مدارک مربوطه، دریافت پیام مراجعه به بانک عامل برای اخذ تسهیلات، واریز وجه کمک بلاعوض، شروع عملیات تعمیر ساختمان، مراجعه به بانک برای اخذ تسهیلات و اعلام  پایان تعمیرات به ستاد برای آزادسازی مرحله دوم تسهیلات است.

وی دریافت پیام برای تشکیل پرونده، مراجعه به ستاد و ارائه مدارک مربوطه، دریافت پیام مراجعه به بانک عامل برای اخذ تسهیلات، واریز وجه کمک بلاعوض، شروع عملیات تعمیر ساختمان و مراجعه به بانک جهت اخذ تسهیلات مراحل تشکیل پرونده تعمیراتی نوع سوم دانست.

خانی از تشکیل پرونده تسهیلات برای 7 هزار و 564 واحد در شهر زلزله‌زده سرپل‌ذهاب خبر داد و تصریح کرد: 2 هزار و 910 معرفی‌نامه به بانک‌های عامل صادر شده است.

به گفته خانی، 109 دستگاه کمپرسی، 19 دستگاه بیل، 15 دستگاه لودر، 2 دستگاه جرثقیل، یک دستگاه آب‌پاش، یک دستگاه بولدوزر، یکدستگاه تانکر سوخت، یک دستگاه تریلی کمرشکن، یک دستگاه کشنده، 2 دستگاه بیل بکهو، 2 دستگاه بابکت و 12 وسیله نقلیه سبک، عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده را انجام می‌دهند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از متقاضیان مالک که پیام دعوت‌نامه امروز دریافت کرده‌اند خواست همراه با مستاجر خود به ستاد معین اصفهان مراجعه کرده تا مراحل تکمیل پرونده مستاجر نیز انجام شود‌.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار