عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امکان افزایش بودجه کمک به کمپ‌های ترک اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیست زیرا در بودجه سال 96 شهرداری قزوین لحاظ نشده است.
کد خبر: ۵۳۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: باید مواردی که در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و نواقص طرح برطرف و بودجه آن هم در سال 97 پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به انجمن معتادان در استان قزوین افزود: این انجمن به صورت خودجوش گام‌های خوبی انجام می‌دهد که باید حمایت‌های لازم از جمله قرار دادن فضا برای برگزاری جلسات در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه باید فضای متناسب با حضور معتادان تعیین شود، یادآور شد: به عنوان نمونه سعدالسلطنه مکان خوبی برای آن‌ها نیست و باید در یک مکان دیگری باشد.

فصیحی‌رامندی خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی می‌تواند برای معتادان فضای خوبی باشد تا ضمن برگزاری جلسه‌ها، برنامه‌های دیگر را هم در این مکان اجرا کنند.

این عضو شورا با بیان اینکه شهرداری قزوین مساعدت‌های خوبی به کمپ‌های ترک اعتیاد می‌کند، مطرح کرد: این کمک‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترک معتادان مؤثر بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: شهرداری ماهانه مبلغ 20 میلیون تومان به کمپ‌های ترک اعتیاد پرداخت می‌کند که این عدد برای درمان و ترک معتادان مؤثر بوده و برای مجموعه مدیریت شهری هزینه دارد.

فصیحی‌رامندی تصریح کرد: کمک‌های شهرداری اگر قرار است در کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد، باید مبلغ آن در بودجه سال 97 تعیین شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر امکان افزایش بودجه کمک به کمپ‌های ترک اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیست زیرا در اعتبارات سال 96 شهرداری قزوین لحاظ نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار