با حضور مسؤولان استانی صورت گرفت
طی مراسمی و با حضور عبدالمحمد زاهدی به همراه معاون امور اقتصادی و عمرانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی از واحد صنعتی آرتاموکت واقع در شهرستان تاکستان بازدید شد.
کد خبر: ۵۳۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 16 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین، طی مراسمی و با حضور عبدالمحمد زاهدی به همراه معاون امور اقتصادی و عمرانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی امروز چند طرح تولیدی، عمرانی و کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

استاندار قزوین در سفر یک روزه خود به همراه علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از واحد صنعتی آرتاموکت واقع در شهرستان تاکستان بازدید کرد.

همچنین استاندار در این سفر از تنها هتل چهار ستاره در حال تجهیز بغدادی در تاکستان بازدید و بر تسریع در راه‌اندازی این پروژه تأکید کرد.

بهره‌برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان و دیگر بخش‌های این بیمارستان، افتتاح یک واحد گلخانه هیدورپونیک توت‌فرنگی، افتتاح هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان، افتتاح مدرسه 12 کلاسه فرهنگ تاکستان و دیدار از خانواده شهدا، دیدار با نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان و همچنین حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان از برنامه‌های یک روزه استاندار و مسؤولان استانی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار