مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: دولت برای تسهیلات ازدواج جوانان کرمانشاهی باید تمهیدات لازم را پیش‌بینی کند.
کد خبر: ۵۳۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 16 December 2017
به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم،ارسلان حسینی، با اشاره به اینکه باید دولت فکری اساسی برای تسهیلات ازدواج جوانان پیش‌بینی کند گفت: امید داریم با تسهیل شرایط ازدواج آمار طلاق در استان نیز کاهش یابد و دولت به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که در استان‌هایی همچون کرمانشاه که آمار طلاق بالا است اقدامات مؤثری انجام شود.

حسینی با بیان اینکه در حوزه جوانان طرحی با عنوان «خانه آباد» با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان اجرا می‌شود عنوان کرد: مقدمات توزیع کارت پیوند جهت تخفیف افرادی که ازدواج کرده‌اند انجام و مجمع خیران ازدواج در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به بازدید از پیشکسوتان حوزه ورزش استان عنوان کرد: در حوزه جوانان اردوهای راهیان‌نور به ازای هر ماه یک مورد برگزار شده است و 68 برنامه در هفته جوان برگزار شده، تجلیل از نخبگان و برگزاری 12 جشنواره در این راستا و 94 جوان به تفکیک شهرستان در این جشنواره‌ها تقدیر شدند. 

حسینی با بیان اینکه حدود 20 کارگاه در 100 روز گذشته در استان برگزار شده است گفت: طی این مدت چهار مورد جلسات مجمع خیران ازدواج در استان برگزار شده و 70 کارگاه با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی و 20 عنوان برنامه در مناسبت‌های مختلف و در زمینه موقعیت‌آفرینی در حوزه جوانان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بیش از چهار مورد دوره توانمندسازی جوانان در استان برگزار شده است افزود: در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) مؤلفه‌هایی وجود دارد و در هر حوزه 22 جوان در بخش‌های مختلف و با استعدادهای مختلف معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ورزش و جوانان نیازمند توجه جدی‌تری در بخش‌های مختلف استان هستیم گفت: امید داریم کمک دستگاه‌ها به‌ویژه کارخانجات صنعتی و خیران برای دستیابی به اهداف و تسهیل مسیر افزایش یابد و افراد زلزله‌زده نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن به زندگی عادی خود بازگردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار