نایب رئیس اتاق بازرگانی استان تهران با بیان اینکه افزایش تولید تنها هدف نباشد، گفت: کیفیت خودرو در جریان تولید نباید فراموش شود.
کد خبر: ۵۴۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ 18 December 2017
علاءالدین میرمحمد صادقی استان تهران در جریان رونمایی از دو تولید جدید ایران‌خودرو اظهار کرد: افزایش تولید باید کارشناسی و دقیق صورت گیرد و نباید تنها هدف باشد.

وی با تأکید بر اینکه خیابان‌های تهران گنجایش نه خودروهای ایرانی و نه خارجی را دارد، تصریح کرد: تهران مملو از خودرو شده است، قبل از تولید خودرو و واردات باید به فکر محل تردد این خودروها ایجاد کنند.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان تهران با اشاره به اینکه ترافیک‌ها در تهران سنگین است، اضافه کرد: در برخی محورها هم که ترافیک قفل و ساعت‌ها مردم در ترافیک قرار دارند و مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

صادقی با بیان اینکه تولید داخل را باید محدود کرد، نه اینکه متوقف کرد، تصریح کرد: این محدودسازی ربطی به بیکارشدن کارگران ندارد.

وی با تأکید بر اینکه کیفیت خودرو در جریان تولید نباید فراموش شود، اضافه کرد: کیفیت خودروها باید بالا برود، زیرا مزایای زیست‌محیطی هم دارد تا سلامت مردم تضمین شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان تهران با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از آلودگی هوا سوخت خودروهای انبوه در متن شهر است، اظهار کرد: طرح زوج و فرد هم کمک‌کننده نبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار