کد خبر: ۵۴۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶ 19 December 2017
تابناک گیلان / رقابت‌هاي مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي در حالي از ديروز آغاز شده که اين مسابقات تحت تأثير آلودگي هواي تهران و کلانشهرها قرار گرفته است...

رقابت‌هاي مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي در حالي از ديروز آغاز شده که اين مسابقات تحت تأثير آلودگي هواي تهران و کلانشهرها قرار گرفته است، معضلي که سبب شد تا بازي ديروز استقلال و ايرانجوان بوشهر لغو شود،  و  تکلیف برگزاری بازي امروز پرسپوليس – صنعت‌نفت آبادان هم قرار است ساعت 11 مشخص شود.
   
آلودگی کاهش پیدا کند، بازی برگزار می شود

پس از اینکه عصر دیروز استانداری تهران از لغو بازی پرسپولیس و صنعت نفت خبر داد، شایعه برگزار نشدن این مسابقه هم مانند بازی استقلال مطرح شد. با این حال به گفته مسئولان سازمان لیگ قبل از ظهر امروز تکلیف لغو یا برگزاری بازی مشخص می شود.
سعيد فتاحي، مسئول مسابقات سازمان ليگ در مورد احتمال لغو بازي پرسپوليس و نفت آبادان به «جوان» گفت: با رايزني‌هايي که با گل‌محمدي مديرکل ورزش و جوانان استان و دکتر کريمي معاون استاندار تهران داشتيم، مقرر شد که ساعت ۱۱ امروز در ورزشگاه آزادي تهران شاخص آلودگي هوا اندازه‌گيري شود. در صورتي‌که اين شاخص کمتر از ۱۵۰ باشد، ديدار دو تيم پرسپوليس و نفت آبادان ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.»
   
قرمزها به دنبال دابل مقابل صنعت نفت

پرسپوليسي‌ها در حالي به يک‌چهارم نهايي جام حذفي رسيده‌اند که در ليگ برتر يکه‌تازي مي‌کنند و با اختلاف هفت امتيازي که با نزديک‌ترين تعقيب‌کننده‌شان دارند، براي کسب دومين قهرماني متوالي دورخيز کرده‌اند. آنها حالا امروز در حالي در يک‌چهارم نهايي جام حذفي ميزبان صنعت نفت آبادان هستند كه به گفته ‌برانکو مي‌خواهند همان روندي را که در ليگ دارند، در مسابقات حذفي هم ادامه دهند، به خصوص پس از اينکه برانکو توانست پرسپوليس را در ليگ قهرمان کند، قهرماني جام حذفي ايران را در کارنامه‌اش کم دارد و مي‌خواهد با قهرمان کردن قرمزها در اين جام، نامش را در تاريخ باشگاه پرسپوليس ماندگارتر کند. پرسپوليس براي رسيدن به اين مرحله نفت تهران و بادران را شکست داد تا با صعود به يک‌چهارم نهايي حريف صنعت نفت شود. اين دومين رويارويي پرسپوليس و صنعت نفت در کمتر از دو هفته است. قرمزها 20 آذر هم در يک بازي معوقه از هفته هشتم با صنعت نفتي‌ها روبه‌رو شدند که در اين مسابقه شاگردان برانکو توانستند با نتيجه 2 بر صفر از سد حريف جنوبي‌شان عبور كنند. ستاره قرمزها در هفته‌هاي اخير علي عليپور است که در بازي صنعت نفت هم به نظر مي‌رسد تمام نگاه‌ها براي گلزني به سمت او باشد.

برانکو ديروز در نشست خبري خود درباره بازي با صنعت نفت گفت: «خيلي سخت است که با چنين حريفي در زمان کوتاهي دو بار بازي کنيد. بازي با صنعت نفت سخت‌ترين بازي ما تا نيم‌فصل بود. البته بدون احتساب دربي، اين ديدار سخت‌ترين بازي ما بود. از روش بازي تيمم راضي بودم. حق داشتم که آن بازي را سخت‌ترين بدانم، چون مي‌دانستم چه چيزي در انتظارمان است. بازي در جام حذفي جاي جبران ندارد. راهي براي برگشت نيست و طبيعي است که در جام حذفي بخواهيم تا آخر راه برويم.»

صنعت نفت آبادان در حالي به پرسپوليس رسيده که در ليگ برتر شرايط پرفراز و نشيبي داشته و با 21 امتياز تيم ششم جدول است. آنها در جام حذفي با حذف سپاهان در مرحله يک‌شانزدهم و داماش گيلان در يک‌هشتم نهايي به جمع هشت تيم برتر پاياني جام حذفي رسيده‌اند. صنعت نفتي‌ها پس از دو پيروزي متوالي در ليگ به گفته فراز کمالوند براي شکست پرسپوليس و جبران شکست مقابل اين تيم در ليگ به تهران آمده‌اند.
 
آلودگي‌ها بازي استقلال را لغو کرد

 يک‌چهارم نهايي جام حذفي در حالي از ديروز آغاز شد که بازي استقلال و ايرانجوان بوشهر چند ساعت قبل از سوت شروع بازي به دليل آلودگي بيش از حد مجاز لغو شد. با توجه به اعلام سازمان ليگ، قرار است اين مسابقه با 48 ساعت تأخير روز چهارشنبه در تهران برگزار شود.
   
شاگردان نکونام اولين تيم صعودکننده

ديروز هرچند بازي استقلال و ايرانجوان به دليل آلودگي هوا لغو شد، اما در ديگر بازي روز گذشته مرحله يک‌چهارم نهايي، خونه به خونه و گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که تيم دسته اولي خونه به خونه با هدايت جواد نکونام توانست 2 بر صفر گسترش فولاد را شکست دهد و به عنوان اولين تيم راهي نيمه‌نهايي شود. در ديگر بازي يک‌چهارم نهايي هم امروز تيم استقلال خوزستان و تراکتورسازي به مصاف هم مي‌روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار