سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با گله مندی بسیار از مسوولان باشگاه ،گفت: فردا به فدراسیون فوتبال می روم و فسخ قرارداد می کنم.
کد خبر: ۵۴۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸ 19 December 2017
فراز کمالوند پس از شکست تیم پرسپولیس و صعود تیمش به نیمه نهایی جام حذفی در گفت و گوی تلویزیونی، اظهار کرد:  این پرسپولیس آماده ترین تیم 10 سال اخیر است.

وی با گله مندی بسیار از مسوولان باشگاه گفت: چرا اعضای هیات مدیره که در تهران هستند برای تماشای بازی ما به ورزشگاه نمی آیند. در 10 روزی که از بازی قبلی ما با پرسپولیس گذشته است، هیچ یک از اعضای هیات مدیره که در تهران حضور داشتند به تیم سرکشی نکرد. آن ها حتی جوابگوی تلفن های خود هم نیستند و طی این 10 روز ما نگفتیم که به ما پول دهید و فقط ای کاش یک خسته نباشید به ما می گفتند.خدا جواب همه آن ها را بدهد.  نمی دانید در این 10 روز با ما چکار کردند.

وی ادامه داد: قبل از بازی اول برابر پرسپولیس، پولی به باشگاه تزریق شد اما باشگاه به بازیکنان پولی پرداخت نکرد. می خواستند من را عمدا مقابل مردم آبادان خراب کنند. پدر و مادر من زاده آبادان هستند و من این شهر و مردم آن را دوست دارم. من اول فصل دو پیشنهاد خوب لیگ برتری را به خاطر صنعت نفت قبول نکردم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: قبل از این بازی بازیکنانم نمی خواستند بازی کنند، زیرا مدیران تیم می خواهند تیم نتیجه های خوب نگیرد. قبل از این که من این تیم را بگیرم فال گیر آورده بودند که در این تیم بازی کند و مدیران این تیم می خواهند بازیکنان بی کیفیت را جذب کنند اما از زمان ورود من همه بازیکنان با کیفیت وارد تیم شده اند وباشگاه عمدا به بازیکنانم پول نداد تا ما ببازیم. آن ها نمی خواهند که تیم جان بگیرد.

وی افزود: من فردا به فدراسیون فوتبال می روم و یک طرفه فسخ قرارداد می کنم. ای مردم! من تیمم را در رده ششم لیگ برتر و جزو چهار تیم برتر جام حذفی تحویل می دهم و می روم. من تا زمانی که مسوولان فعلی در تیم نفت باشند در این تیم نمی‌مانم و فردا فسخ می کنم.

کمالوند گفت: مشکل ما با مردم آبادان نیست و مشکل مان با مدیرعامل و هیات مدیره است. مدیرعامل تلفن خود را خاموش کرده و به هیچ عنوان پاسخگوی هیچ تماسی نیست. امروز بچه های تیم به خاطر مردم آبادان باغیرت بازی کردند، البته قبل از بازی نمی خواستند، بازی کنند.

وی بیان کرد: من قبل از بازی از بازیکنام قول گرفتم که خوب بازی کنند و پیروز شوند ومن به آن ها قول دادم که حرف هایشان را به گوش مردم برسانم. امروز هم آمدم تا حرف های آن ها را به گوش 60 میلیون  نفر ایرانی برسانم.

به گزارش ایسنا، کمالوند همچنین در نشست خبری گفت:‌ پنج روز است که پول به حساب باشگاه آمده است. به مدیرعامل می‌گوییم پول بازیکنان را بدهد ولی امروز و فردا می‌کند. می‌خواستند یک کاری کنند که بازیکنان بدون انگیزه به این بازی بیایند تا شکست بخورند اما از خدا غافل شدند. من دست تک تک بازیکنان باغیرتم را می‌بوسم که در این بازی پیروز شدند.

او با اشاره به تلاش زیاد بازیکنانش مقابل پرسپولیس گفت: قبل از بازی گفتم دست به دست هم بدهیم و بازی کنیم تا پیش هوادران شرمنده نشویم. مسئولین باشگاه صنعت نفت، دوست ندارند این تیم بالا بیاید و می خواهند تیم سقوط کند. امروز آخرین روزی بود که روی نیمکت صنعت نفت ابادان نشستم. من به بازیکنانم گفتم که اگر بخواهم قبل از بازی از مشکلاتم بگویم عنوان می‌کنند که بهانه آورده است. گفتم که بروند و ببرند تا در زمان برد این حرف‌ها را بزنم. من از مردم آبادان تشکر می‌کنم که هفت ماه ما را تحمل کردند. من تا زمانی که مسئولان فعلی در تیم نفت باشند در این تیم نمی‌مانم و فردا به فدراسیون فوتبال می‌روم و یک طرفه استعفا می‌دهم. خدا تمام حیله و نیرنگ را به سمت آن‌ها برگرداند و به نیمه نهایی صعود کردیم. من تحت هیچ شرایطی در این باشگاه فعالیت نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص پیروزی مقابل پرسپولیس با وجود شکست مقابل این تیم در هفته گذشته، تصریح کرد: من در بازی قبلی هم گفتم که پرسپولیس قوی‌ترین تیم دهه اخیر فوتبال ایران است، این تیم همه ابزار موجود را دارد. هفته قبل هم که شکست خوردیم من گفتم که در 10 روز سه مسابقه سنگین دادیم. ما 14 بازیکن بیشتر نداریم و به آنها فشار می‌آوریم. ما ریکاوری خوبی داشتیم و نکته دیگری که است بازیکنان ما برای عزت نفس خودشان در این بازی به میدان رفتند. بازیکنان فهمیده بودند که مسئولان باشگاه به دنبال شکست صنعت نفت در این دیدار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان هم با رفتن او از این تیم جدا می‌شوند؟ گفت: بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند و تا پایان قراردادشان در این باشگاه می‌مانند. با مدیریت فعلی باشگاه صنعت نفت آبادان من در این تیم نمی‌مانم.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار